Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.01 - izvirni znanstveni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA1998
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
AVTORZupančič, Melita - avtor
NASLOVProdajna in marketinška usmeritev podjetij
V PUBLIKACIJIAkademija MM. - ISSN 1408-1652. - ǂŠt. ǂ3 (dec. 1998), str. 55-67.
KRATKA VSEBINARaziskava je pokazala, da za slovenska podjetja še vedno velja, da je za doseganje poslovne uspešnosti nujno sprejetje marketinške usmeritve in opustitev prodajne miselnosti. Ugotovilismo namreč, da tudi najuspešnejša slovenska podjetja ne ločujejo dobro med marketingom in prodajo, v njihovem poslovanju pa je še vedno močno prisotnaprodajna usmeritev. // The research proves, that for the Slovene businessesit is still not valid that in order to achieve business success the acceptance of necessary. We have ascertained, that even the most profitableSlovene businesses do not differentiate well between marketing and selling;in their management the selling orientation is still very much present.
OPOMBEBibliografija: str. 66-67
OSTALI NASLOVISelling and marketing orientation of organizations
PREDMETNE OZNAKE// podjetje // marketing // trženje // strategija trženja // prodaja
UDK65.012:339.138(497.4)

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010