VRSTA GRADIVA | analitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.02 - pregledni znanstveni članek |
DRŽAVA IZIDA | Slovenija |
LETO IZIDA | 1999 |
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKA | slovenski |
PISAVA | latinica |
AVTOR | Steinbuch, Majda - avtor |
NASLOV | Informacijska pismenost in knjižnična informacijska znanja v gimnaziji |
V PUBLIKACIJI | Knjižnica. - ISSN 0023-2424. - ǂLeto ǂ43, ǂšt. ǂ1 (1999), str. 75-106. |
KRATKA VSEBINA | Informacijska pismenost prebivalcev postaja nujna za aktivno življenje v 21. stoletju, zato je tudi eden od ciljev prenovljene gimnazije. Pri tem ima dejavno vlogo šolska knjižnica, ki lahkos programom knjižničnih informacijskih znanj (KIZ) pomembno vpliva na samostojnost dijakov zlasti pri iskanju in delu oziroma učenju z informacijskimi viri. Program KIZ je oblikovan na podlagi sodobnih spoznanjo razvijanju informacijske pismenosti, izveden v sodelovanju z učitelji in integriran v pouk. Pretest, eksperiment in retest eksperimentalne skupine (ES) in kontrolne skupine (KS) so potrdili hipotezo, da izveden program KIZvpliva na samostojnost dijakov pri delu z informacijskimi viri. S t-testom smo ugotovili, da se je znanje dijakov ES po izvedenem eksperimentu in praktičnem reševanju problemov spremenilo in potrdili, da je nastala razlika v znanju dijakov ES statistično značilna, medtem ko se je znanje dijakov KS, ki niso izvajali programa, tudi izboljšalo, vendar razlika ni statistično značilna. |
OPOMBE | Bibliografija: str. 105-106 // Abstrakt ; Abstract |
PREDMETNE OZNAKE | Informacijska pismenost - Šolske knjižnice |
PREDMETNE OZNAKE | // informacijska pismenost // šolske knjižnice // gimnazije // iskanje informacij // izobraževanje uporabnikov |
UDK | 027.7:028.5:373.5 |