Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.04 - strokovni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2014
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
DELO IMAilustracije
AVTORJanžekovič, Nina - avtor
ODGOVORNOSTSlanšek, Maruša - avtor
NASLOVUra knjižničnega informacijskega znanja s QR-kodo v Zavodu za gluhe in naglušne Ljubljana = ǂA ǂlesson of Library andinformation knowledge using QR code at the Institute for the Deaf in Ljubljana
V PUBLIKACIJIŠolska knjižnica. - ISSN 0353-8958. - ǂLetn.ǂ24, ǂšt. ǂ2 (2014), str. 98-102.
KRATKA VSEBINAV šolski knjižnici Zavoda za gluhe in naglušneLjubljana so uporabniki s posebnimi potrebami in pouk poteka bolj individualizirano, prilagojeno primanjkljajem otrok. Ure knjižničnega informacijskega znanja se izvajajo v sodelovanju z učitelji, pri čemer navajamo otroke na čim bolj samostojno uporabo knjižnice in knjižničnih gradiv, hkrati pa jim želimo približati knjižnico kot prostor, v katerega bi se radi vračali vse življenje. V prispevku je predstavljen primer ure KIZ-a, kjer je pouk potekal s QR kodo. Učenci so v knjižnici poiskali QR kode, za katerimi se je skrivalo vprašanje. Odgovore na vprašanja so moralipoiskati v točno določeni knjigi na polici. Na ta način so učenci spoznali postavitev gradiva v knjižnici in UDK sistem. // The majority of users of the school library of the Institute for the Deaf and Hearing-Impaired are persons with special needs. The teaching is individualized and adapted to the children's deficits. The classes of Library and Information Knowledge (KIZ) are executed in co-operation with the teachers. The goals are to develop the children's independence in the use of library and its materials, as well as development of positive attitudes towards library space. The paper presents an example of KIZ lesson using QR code. The students searched for QR codes in the library where each code hid a question. The children had to find answers to these questions in a specified book on a specified shelf. In this way they got acquainted with materials arrangement and the UDC system.
OPOMBEBesedilo v slov. // Bibliografija: str. 101 //Izvleček ; Abstract
PREDMETNE OZNAKE// otroci s posebnimi potrebami // gluhi // naglušni // šolske knjižnice // knjižnično informacijsko znanje // timsko delo
UDK376:027.8, 02

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010