Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.01 - izvirni znanstveni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2007
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
AVTORJurše, Milan - avtor
ODGOVORNOSTTominc, Polona - avtor // Prosenak, Damijan - avtor
NASLOVGlobalna tržna usmerjenost in inovativnost kotdejavnika uspešnosti slovenskih podjetij = Global market orientation and innovativeness as business success factors of Slovenian enterprises
V PUBLIKACIJINaše gospodarstvo. - ISSN 0547-3101. - ǂLetn. ǂ53, ǂšt. ǂ1/2 (2007), str. 3-17.
KRATKA VSEBINAV prispevku analiziramo značilnosti poslovanjaslovenskih podjetij. Izbrali smo sistem dejavnikov, ki naj bi pripomogli k dolgoročnejši uspešnosti podjetij ob upoštevanju interesov širše družbe. Tidejavniki so: globalna in tržna usmerjenost, inovativnost, proaktivnost, ambicioznost, zadovoljevanje interesov udeležencev podjetja in dolgoročna usmerjenost. Z anketo smo preverili povezavo teh dejavnikov z uspešnostjo, merjeno z dodano vrednostjo na zaposlenega v anketiranih podjetjih. Na podlagi ugotovitev predstavljamo predloge za izboljšanje načina poslovanja podjetij, s ciljem dosegati večjo dodano vrednost in s tem večjo uspešnost.// The article presents an analysis of business management characteristics of Slovenian enterprises. We selected the system of factors which should contribute to the long-term successfulness of enterprises, simultaneously considering the interests of society. These factors are: global and market orientation, innovativeness, proactivity, ambitiousness, consideration (andfulfillment) of stakeholders' interests, and long-term orientation. In the empirical part of the research, we tested for a correlation between the above-mentioned factors and the successfulness of enterprises, measured by the value added per employee. On the basis of our findings, we introduce recommendations for improvement of business management, which should lead toward increases in the value added and the successfulness of enterprises.
OPOMBEBesedilo v slov. // Bibliografija: str. 14-15
PREDMETNE OZNAKE// Slovenija // podjetja // inovacije // inovativno poslovanje // trženje // marketing // mednarodni marketing // uspešnost poslovanja
UDK005.523:339.13(497.4)

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010