Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), elektronski viri, online, 1.01 - izvirni znanstveni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2012
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
DELO IMAilustracije
AVTORTerglav, Katja - avtor
ODGOVORNOSTKaše, Robert - avtor // Konečnik Ruzzier, Maja- avtor
NASLOVUresničevanje notranjega brandinga [Elektronski vir] : razvoj konceptualnega modela
V PUBLIKACIJIManagement [Elektronski vir]. - ISSN 1854-4231.. - ǂLeto ǂ 7, ǂšt. ǂ4 (zima 2012), str. 309-329, 368.
KRATKA VSEBINANotranji branding je proces, ki omogoča uravnotežen pogled na blagovno znamko na ravni celotnega podjetja. Zanj je značilno usklajevanje vrednot in vedenj zaposlenih z vrednotami in obljubami blagovne znamke. V prispevku se osredotočimo predvsem na njegovo uresničevanje, ki zahteva povezanost različnih funkcij v podjetju, kot sta notranje trženje in ravnanje z ljudmi pri delu. Na podlagi ugotovitev kvalitativne raziskave predstavimo konceptualni model uresničevanja notranjega brandinga. Rezultati raziskave kažejo, da notranji branding poveča znanje zaposlenih o blagovni znamki, kar spodbudi njihovo motiviranost za širjenje podobe blagovne znamke med porabniki. Hkrati ugotavljamo, da uresničevanje notranjega brandinga zahteva usklajeno delovanje notranjega trženja in ravnanja z ljudmi pri delu. Pomen notranjega brandinga narašča, saj je proces usmerjen v razvoj virov, ki podjetju prinašajo konkurenčne prednosti in večjo uspešnost.
OPOMBENasl. z nasl. zaslona // Opis vira z dne 4. 2.2013 // Bibliografija: str. 326-329 // Izvleček ; Abstract: Internal branding implementation: developing a conceptual model
ELEKTRONLOKACIJA/DOSTOPNačin dostopa (URL): http://www.fm-kp.si/zalozba/ISSN/1854-4231/7_309-329.pdf
OSTALI NASLOVIUresničevanje notranjega brandinga: razvoj konceptualnega modela
PREDMETNE OZNAKE// blagovne znamke // trženje // zaposleni //kadri // notranje informacije // komuniciranje
UDK658.626:005.57

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010