Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.04 - strokovni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2006
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
AVTORAjtnik, Lidija - avtor
ODGOVORNOSTKobal Grum, Darja - avtor
NASLOVDijaki, mladi raziskovalci v srednji šoli
V PUBLIKACIJIKnjižnica. - ISSN 0023-2424. - ǂLetn. ǂ50, ǂšt. ǂ4 (dec. 2006), str. 81-91.
KRATKA VSEBINAPrispevek predstavlja uvajanje dijakov v srednji šoli (mladih raziskovalcev) v raziskovalni proces, ki se zaključi zizdelavo raziskovalne naloge. Z njimi se prijavijo na razpise tekmovanj za mlade raziskovalce. Mladi raziskovalec si najprej izbere mentorja. Skupaj izbereta raziskovalni problem. nato mladi raziskovalec oblikuje delovni načrt, iz tega pa kasneje razvija zastavljene cilje, hipoteze ter s pomočjoliterature, analize rezultatov eksperimentalnega dela izdela raziskovalno nalogo. Ob tem je zelo pomembna tako vloga mentorja kot tudi knjižničarja, ki je lahko mentor ali pa somentor. Pri delu mladih raziskovalcev je velik poudarek pri izboru raziskovalnih metod, saj s tem mladi raziskovalci v osnovni in srednji šoli pridobijo pomembna znanja in izkušnje. Ob uspešnem sodelovanju mladega raziskovalca, mentorja in knjižničarja lahko nastane dobra in uporabna raziskovalna naloga. // The article discusses the introduction of secondary school students (young researchers) to research projects, which include writing an independent research paper. Young researchers compete with their fellows at competitions for best research projects in secondary schools. Each young researcher has to choose a supervisor and together they select research topic. Young researchers then create their own work plan which will help them to develop their aims and hypotheses. With the aid of the literature and the analysisof their experimental results, they are able to complete their paper. The role of the supervisor and the librarian, who can also act as their supervisor or cosupervisor, is crucial. The choice of research methods is central in the work of young researchers since this helps them to acquire important research skills already in primary and secondary schools. Good teamwork between the researcher, the supervisor and the librarian is a precondition for a good and useful research paper.
OPOMBEBibliografija: str. 90-91
ELEKTRONLOKACIJA/DOSTOPDostopno tudi na: http://revija-knjiznica.zbds-zveza.si/Izvodi/K0604/ajtnik.pdf
PREDMETNE OZNAKE// raziskovanje // mladi raziskovalci // raziskovalne naloge // mentorstvo // knjižničarji // dijaki // srednje šole
UDK001.891:37.011.3-052:371.213.3

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010