Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.01 - izvirni znanstveni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2011
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
DELO IMAilustracije
AVTORPetraš, Špela - avtor
ODGOVORNOSTGolob, Urša - avtor
NASLOVSistematičnost merjenja marketinškega delovanja v slovenskih podjetjih
V PUBLIKACIJIAkademija MM. - ISSN 1408-1652. - ǂLetn. ǂ11, ǂ[št.] ǂ18 (2011), str. 63-75.
KRATKA VSEBINAPodjetja so zadnjih nekaj let podvržena pritisku merjenja marketinškega delovanja, tako s strani poslovnega kot akademskega sveta. Marketing Science Institute (MSI), na primer, je več letzaporedoma poudarjal pomen raziskovanja marketinškega delovanja in je med glavnimi raziskovalnimi prioritetami dosledno (1998, 2000, 2002, 2004, 2006) predlagal merjenje marketinškega delovanja in z njim povezane teme. To področje je na slovenskih tleh še precej neraziskano, kljub njegovemu pomenu v tujini. V prispevku se teoretično in empirično osredotočamo na sistematičnost merjenja marketinškega delovanja, pri katerem raziskujemo njegove posamezne korake - katere metrike izbrati, kako jih primerjati, kako predstaviti rezultate, kdo naj spremlja te rezultate, kaj ti rezultatipomenijo za marketing in kakšen pomen ima merjenjev slovenskih podjetjih zamarketing in za podjetje. S kvalitativno raziskavo med slovenskimi podjetji(majhen vzorec) smo empirično ugotovili, daje sistematičnost merjenja marketinškega delovanja med preučevanimi podjetji precej razvita in se lahko primerja s tujimi, nekoliko pa vendarle zaostaja glede implementacijestandardne preglednice merjenja marketinškega delovanja. // For the past few years, companies have been exposed to great pressure from business and the academic field with regard to marketing performance measurement. For instance, Marketing Science Institute (MSI) has for several years stressed the importance of marketing performance measurement research and has consistently (1998, 2000, 2002, 2004, 2006) proposed marketing performance measurement and related themes as a research priority. Despite the importance of marketing performance measurement abroad, in Slovenia, this field is still quite neglected as a research topic. In this article, we aretheoretically and empirically focused on systematic marketing performance measurement and we explore its several steps - which metrics to choose, howto compare them, how to represent the results, who should follow the results, what they mean for marketing and what importance the measurement has for marketing and companies. Our empirical qualitative research of Slovenian companies (a small sample) shows that systematic marketing performance measurement is developed quite well and can be compared to foreign companies. However, with regard to marketing dashboard implementation it somehow lags behind.
OPOMBEBibliografija: str. 74-75 // Povzetek ; Abstract
PREDMETNE OZNAKE// Podjetja // Enterprises // Trženje // Marketing // Merjenje // Measurement
PREDMETNE OZNAKE// Slovenija // podjetja // marketing // trženje // uspešnost // učinkovitost // merjenje
UDK339.138:005.336.1

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010