VRSTA GRADIVA | analitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano |
DRŽAVA IZIDA | Slovenija |
LETO IZIDA | 2013 |
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKA | slovenski |
PISAVA | latinica |
DELO IMA | ilustracije |
AVTOR | Škrlj, Gregor - avtor |
NASLOV | Namizne družabne igre v šolski knjižnici - dodatna motivacija = Board games in school library - additional motivation |
V PUBLIKACIJI | Šolska knjižnica. - ISSN 0353-8958. - ǂLetn.ǂ23, ǂšt. ǂ2 (2013), str. 83-90. |
KRATKA VSEBINA | Namen članka je predstaviti spodbujanje igranja namiznih družabnih iger v šolski knjižnici. Opisan je pomen igranjadružabnih namiznih iger, ki spodbuja druženje in razvijanje kompetenc. Opisana je interesna dejavnost, v okviru katere učenci spoznavajo igranje in namizne družabne igre, s tem pa jim približamo učenje z igro, osmislimo določene vsebine in pokažemo, da je učenje lahko zabavno. Predstavljene so tudi namizne družabne igre, ki so nastale po literarni predlogi in so dobramotivacija za branje in raziskovanje vsebine, zgodbe in tudi avtorjev literarnih predlog. // The purpose of the paper is to encourage board-gaming in the school library. It describes the meaning of board-gaming which develops socialization and certain competences. Interestactivity is described within which pupils learn to know different board games and to play them which teaches them to learn through play, adds more sense to certain contents and demonstrate that learning can be fun. The paper also presents board games which are based on literature which makes them good motivation for reading and exploring content, stories as well as authors of the literary works in question. |
OPOMBE | Besedilo v slov. // Izvleček ; Abstract // Bibliografija: str. 88 |
PREDMETNE OZNAKE | // šolske knjižnice // osnovne šole // namizne družabne igre // igranje // učenje // motivacija |
UDK | 027.8:794, 794:027.8 |