Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.04 - strokovni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2012
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
DELO IMApublikacija ni ilustrirana
AVTORAntolič, Sonja - avtor
NASLOVDelavnica za učitelje s praktičnim delom v šolski knjižnici = Teacher workshop including practical work in school library
V PUBLIKACIJIŠolska knjižnica. - ISSN 0353-8958. - ǂLetn.ǂ22, ǂšt. ǂ1 (2012), str. 60-63.
KRATKA VSEBINAV članku je predstavljen primer predstavitve uporabe knjižnice učiteljem. Glavni cilj delavnice je bil predstaviti učiteljem možnosti, ki jih nudi raba knjižnice z njenimi viri za razreševanje informacijskega problema. Učitelji so v vlogi učencev spoznaliprobleme, s katerimi se ob razreševanju informacijskega problema srečujejo učenci, ko morajo pripraviti različne pisne naloge. Z izkušenjskim učenjem - zavedanjem problema smo jih želeli pripraviti k razmisleku o podajanju navodil učencem za izdelavo pisne naloge, da bi jim s tem olajšali razreševanja informacijskega problema, ki je za učence težka naloga, zato jih je v to delo treba sistematično uvajati v okviru pouka. // The paper shows an example of presentation of library use to teachers. The main goal of this workshop was to present the possibilities which a library and its resources offer for solving an information problem. The teachers, in the roles of pupils, came to know the problems with which the pupils are faced when preparing various written assignments. Experiential learning - awareness of a problem - was a means of making teachers think about giving instructions regarding written assignments. Different instructions would facilitate the solving of an information problem which is a difficult task for the pupils thus requiring systematic introduction in class.
OPOMBEBesedilo v slov. // Bibliografija: str. 62 // Izvleček ; Abstract
PREDMETNE OZNAKE// šolske knjižnice // učitelji // informacijski viri // informacijsko opismenjevanje
UDK027.8:37.091:025.4.03

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010