Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2009
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
DELO IMAilustracije
AVTORPodgoršek, Mojiceja - avtor
NASLOVVpliv knjižničnih informacijskih znanj na informacijsko pismenost učencev tretjih razredov OŠ Jurija Vege v Moravčah = ǂThe ǂinfluence of library and information knowledge on information literacy of 3rd grade pupils at Primary School Jurij Vega, Moravče
V PUBLIKACIJIŠolska knjižnica. - ISSN 0353-8958. - ǂLetn.ǂ19, ǂšt. ǂ2/3 (2009), str. 86-96.
KRATKA VSEBINAV raziskavi nas je zanimalo, ali lahko učence in učitelje tretjih razredov z izobraževanjem v okviru programa knjiničnih informacijskih znanj motiviramo za večjo izposojo in uporabo strokovne literature, ki je pomemben vir znanja in samostojnega učenja. Pri urah medpredmetno izvedenih knjiničnih informacijskih znanj smo učence seznanilis posameznimi strokovnimi področji s pomočjo Univerzalne decimalne klasifikacije, za kar smo uporabili metodo, primerno starosti učencev, in jih učili uporabljati strokovno literaturo. Za preverjanje učinkov smo v raziskavi uporabili eksperiment in intervju. Rezultati raziskave so pokazali, da so učenci, ki so bili deležni ur ponavljanja in utrjevanja vsebin knjiničnih informacijskih znanj, pridobili več znanja o uporabi knjižnice in njenih virov in si izposodili več strokovne literature na dom in v razred od učencev, ki teh ur niso bili deležni. // With the thesis we were interested whether we can motivate the pupils and the teachers of the third grade with education as a part of Library information knowledge for greater circulation and the use of professional literature whichis important source of knowledge and self-education. During the interdisciplinary-performed lessons of Library information knowledge the pupils were informed about individual professional fields with the help of Universal decimal classification. For that purpose we used a method appropriate for the age of the pupils and taught them to use professional literature. In the research we used experiment and interview for evaluatingthe effects. The results of the research showed that the pupils who were given lessons of drill and repetition of Library information knowledge, acquired more knowledge about the library use and the use of its sources and they borrowed more professional literature for home or classroom use than the pupils who were not given such lessons.
OPOMBEBesedilo v slov. // Bibliografija: str. 95-96
OSTALI NASLOVIǂThe ǂinfluence of library and information knowledge on information literacy of 3rd grade pupils at Primary School Jurij Vega, Moravče
PREDMETNE OZNAKE// šolske knjižnice // knjižnična informacijska znanja // strokovna literatura // univerzalna decimalna klasifikacija // informacijska pismenost // učenci // izobraževanje // medpredmetno povezovanje
UDK37.091.2/.3:02

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010