Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.04 - strokovni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2016
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
DELO IMAilustracije
AVTORBajda, Urška - avtor
NASLOVIzziv: debatni klub za participacijo v današnji civilizaciji = Challenge: debate club for participation in today'scivilisation
V PUBLIKACIJIŠolska knjižnica. - ISSN 0353-8958. - ǂLetn.ǂ25, ǂšt. ǂ1/2 (2016), str. 63-71.
KRATKA VSEBINAHkrati ko ugotavljamo, da se vse težje znajdemo v kaosu spletnih informacij, priznavamo, da postaja med vsemi pismenostmi za funkcionalnega posameznika poglavitna informacijska pismenost. V prispevku je predstavljena debata kot metoda kritičnega mišljenja, opisan je potek slovenskih osnovnošolskih debatnih turnirjev terdodanih nekaj smernic za kritično vrednotenje informacijskih virov, s pomočjo informacijske komunikacijske tehnologije dostopnih na svetovnem spletu. Predstavljeno je tudi izvajanje interesne dejavnosti debatni klub. Avtorica se opira na prednosti izvajanja debate v šolski knjižnici kot mestu nahajanja in tudi kritičnega vrednotenja informacijskih virov. // While realising that it is getting harder to find our bearings in the chaosof online information, we are simultaneously acknowledging that of all the types of literacy, information literacy is becoming the principal one for afunctional individual. The paper presents the debate as a method of critical thinking, describes the course of Slovenian primary school debate tournaments, and adds a few guidelines for the critical evaluation of information sources, which are accessible on the World Wide Web through information and communication technology. It also presents the implementation of the extra-curricular activity of debate clubs. The authorbases her argument on the advantages of carrying out a debate in the schoollibrary as the place in which information sources are located and critically evaluated.
OPOMBEBesedilo v slov. // Bibliografija: str. 71 // Izvleček ; Abstract
PREDMETNE OZNAKE// učne metode // debatni klub // šolske knjižnice // kritično mišljenje // kritično vrednotenje // informacijska pismenost // svetovni splet // osnovne šole
UDK027.8:37.091.3, 37.091.3:027.8

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010