Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.04 - strokovni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2006
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
AVTORGrosman, Meta - avtor
NASLOVVzgojni izzivi šolske knjižnice in znanja za njihovo uresničevanje
V PUBLIKACIJIŠolska knjižnica. - ISSN 0353-8958. - ǂLetn.ǂ16, ǂšt. ǂ2 (jun. 2006), str. 54-62.
KRATKA VSEBINAV okoliščinah, ko povsod upada zanimanje za književnost in njeno branje in v številnih državah razvitega sveta ugotavljajo pomanjkljivo funkcionalno pismenost, postaja pomen šolskih knjižnic in knjižničark ter knjižničarjev v njih vse bolj pomemben. Individualno svetovalno delo v neposrednem stiku z učenci in dijaki laže sledi posebnim zanimanjem posameznih bralcev in hkrati omogoča preseganje številnih omejitev pouka v velikih skupinah, ki za številne učence ostaja neprepričljiv. S svojim individualnim delom in razumevanjem knjižničarji inknjižničarke za številne učence pomenijo pomembno vez med učencem in knjigoter tisto spodbudo za branje, ki sledi učenčevim posebnim zanimanjem. Da biuspesno izpolnjevali svoje vzgojno poslanstvo, pa morajo knjižničarji in knjižničarke imeti tudi za to potrebna znanja s področja branja in možnostipogovora o prebranem ter tista jezikoslovna znanja, ki prispevajo k uspešnemu sporazumevanju z mlajšimi učenci in dijaki. Med tem ko jim znanjeo procesih branja pomaga razumeti bralne tezaže učencev in svetovati pri njihovem premagovanju, jim učencem prijazni sporazumevalni pristopi omogočajo vzpostavljanje spodbudne komunikacije z učenci.
OPOMBEBibliografija: str. 61-62 // Opombe z bibliografijo
PREDMETNE OZNAKE// šolske knjižnice // šolski knjižničarji //branje // bralni procesi // sporazumevanje // učenci

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010