VRSTA GRADIVA | analitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.04 - strokovni članek |
DRŽAVA IZIDA | Slovenija |
LETO IZIDA | 2006 |
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKA | slovenski |
PISAVA | latinica |
ODGOVORNOST | Bratuša, Alja - avtor // Burkeljca, Sabina - avtor // Krajnc Barič, Tatjana - avtor // Bubik, Maja - avtor |
NASLOV | Izobraževanje učiteljev za informacijsko opismenjevanje učencev |
V PUBLIKACIJI | Šolska knjižnica. - ISSN 0353-8958. - ǂLetn.ǂ16, ǂšt. ǂ1 (mar. 2006), str. 31-35. |
KRATKA VSEBINA | Ko govorimo o uporabnikih šolske knjižnice, imamo največkrat pred očmi učence,ki iščejo leposlovje ali pa želijo razrešiti informacijsko potrebo. O učiteljih kot uporabnikih največkrat niti ne razmišljamo oz. se nam jih ne zdi potrebno posebej omenjati. Učitelji na šoli seveda uporabljajo storitve šolske knjižnice, knjižničarjijih usmerjamo, motiviramo, izobražujemo, zdi se nam pomembno in potrebno, da storitve knjižnice uporabljajo tudi oni. Največkrat pa pozabljamo, da jeučenje uporabe knjižnice potrebno ravno tako načrtovati za učitelje, kakor za učence. Učitelji dostikrat ne vedo, kako jim knjižnica lahko služi pri uresničevanju ciljev pouka. Ne smemo zanemariti dejstva, da so učitelji velik zgled učencem pri uporabi knjižnice. V letu 2004 je ZRSS pričel s projektom "Izobraževanje izobraževalcev", v katerem so si za cilj postavilido leta 2006 pripraviti nov program in usposobiti strokovne delavce, ki bodo delovali kot učitelji učiteljev (multiplikatorji) v okviru sistema nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja. V članku prikazujemo, kako poteka usposabljanje multiplikatorjev - knjižničarjev in kako izvajajo seminarje. Knjižničarka in specialna pedagoginja predstavljata program usposabljanja za učitelje, ki sta ga izdelali in preizkusili po opravljenemseminarju Knjižnica kot informacijsko središče šole. |
OPOMBE | Soavtorice: Sabina Burkeljca, Tatjana Krajnc Barič in Maja Bubik // Bibliografija: str. 35 // Opombe z bibliografijo |
PREDMETNE OZNAKE | // učitelji // šolske knjižnice // informacijska pismenost // izobraževanje |