| VRSTA GRADIVA | analitična raven (sestavni del), tekstovno    gradivo, tiskano | 
| DRŽAVA IZIDA | Slovenija | 
| LETO IZIDA | 2000 | 
| JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKA | slovenski | 
| PISAVA | latinica | 
| AVTOR | Rostaher, Matevž - avtor | 
| ODGOVORNOST | Slamek, Ivan - avtor // Kline, Andrej - avtor | 
| NASLOV | Oblikovanje okolja za ekstremno programiranje | 
| V PUBLIKACIJI | Uporabna informatika. - ISSN 1318-1882. -   ǂLetn. ǂ8, ǂšt. ǂ4 (okt/nov/dec 2000), str. 217-223. | 
| KRATKA VSEBINA | Ekstremno programiranje je zamišljeno kot     lahka metodologija razvoja programske opreme, namenjena manjšim projektnim skupinam, ki programsko podpiranjo poslovne procese v okolju, kjer potrebe niso vnaprej natančno določene in se nenehno spreminjajo. lahko rečemo, da je tovrstnih razvojnih okolij v našem prostoru kar nekaj, zato je          disciplina, ki bo predstavljena v pričujočem prispevku, namenjena prav     ljudem, soudeležencem razvoja v teh okoljih. Avtorji nimamo namena vsiliti lastnih pogledov in načina dela nikomurod vas. Predstavili vam bomo ključneelemente ekstremnega programiranjain vas seznanili z načinom, kako smo ga  mi sprejeli v naše razvojno okolje, kako nas je njegovo spoznavanje        spremenilo v obdobju enega leta od vpeljave in kakšne so naše izkušnje ob  uporabi novega načina razvoja. // Extreme programming (XP) is a lightweightmethodology for developing software with main target in smaller project    groups that are obliged to develop in an environment wherw requirement are not fully specified in advance and/or are changing constantly. Nowadays,   most software projects have to deal with changing requirements, therefore  the following paper is meant for everybody involved in such a developing   process. | 
| OPOMBE | Bibliografija: str. 223 | 
| PREDMETNE OZNAKE | // programska oprema // razvoj // ekstremno  programiranje // discipliniranost // razvojno okolje | 
| UDK | 004.4 |