Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.01 - izvirni znanstveni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA1999
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
AVTORDimovski, Vlado - avtor
ODGOVORNOSTColnar, Tadeja - avtor
NASLOVOrganizacijsko učenje
V PUBLIKACIJITeorija in praksa. - ISSN 0040-3598. - ǂLetn. ǂ36, ǂšt. ǂ5 (sep.-okt. 1999), str. 701-722.
KRATKA VSEBINAThe concept of organisational learning has been extensively studied in the modern management literature. The organisational learning can be viewed from four perspectives: informational, interpretative, strategic, and behavioural. The article focuses on behavioural perspective and gives the explanation of learning asa continuous individual as well as organisational process. The analysis of basic behavioural, reflective and learning processes within individuals andorganisations forms the basis of the approach for establishingorganisational learning concept. Successful organisational learning is viewed from the relationship between the the organisational andthe individual learning process and gives a leverage of successful personaland organisational development to an individual, organisational member. // Povzetek. Koncept organizacijskega učenja je obsežno obravnavan v novejši literaturi s področja managementa. Literatura obravnava organizacijsko učenje s štirih vidikov: informacijskega, interpretacijskega, strateškega in vedenjskega. V članku želimo izpostaviti vedenjski vidik učenja v organizacijah in učenje obravnavati kot kontinuiran proces, ki poteka tako pri posamezniku kot v organizaciji. Z raziskovanjem temeljnih vedenjskih, miselnih in učnih procesov posameznika in organizacije smo oblikovali pristop za vzpostavljanje organizacijskega učenja. Uspešno organizacijsko učenje pojasnjujemo z vidika odnosa med procesom soodvisnega učenja med posameznikom in organizacijo, s čimer je posamezniku dodeljen vzvod za uspešnejše delovanje organizacije in njega samega.
OPOMBEBibliografija: str. 719-722
PREDMETNE OZNAKE// organizacijsko učenje // učni proces // management // organizacija // posamezniki // komunikacija // organizacijskapsihologija
UDK65.012:658.3

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010