Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.04 - strokovni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2013
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
AVTORToman Turuk, Daša - avtor
NASLOVMedkulturno komuniciranje v poslovnem svetu = Intercultural communication in the global world of business
V PUBLIKACIJIMoje podeželje. - ISSN 1855-9204. - ǂLetn. ǂ4, ǂšt. ǂ8 (dec. 2013), str. 16-17.
KRATKA VSEBINAPoslovne interakcije in komunikacije so že pred časom dosegle mednarodno raven, zato je vse večja potreba po kulturni rahločutnosti v poslovnem svetu. Naraščajoča stopnja mednarodne prepletenosti v poslovanju pomeni izziv za menedžerje, da razvijajo sposobnosti za učinkovite mednacionalne interakcije za vsakodnevno delovanje v tujih podružnicah ali sestrskih podjetjih. Organizacija in vodenje mednarodnih organizacij po svetu sta lahko uspešni le, če je komunikacija med različnimi, nacionalno organiziranimi deli podjetja učinkovita. Med pomembne dejavnike medkulturnega komuniciranja uvrščamo tudi poznavanje nacionalne kulture ter njen vpliv na korporativno kulturo, ki je močno orodje za učinkovitost organizacije. Zato morajo ljudje, ki komunicirajo s pripadniki drugih kultur, poznati, razumeti in spoštovati kulturne razlike v zaznavanju, mišljenju in delovanju. // The business interaction and communications have long ago reached the international level, therefore the need for cultural sensitivity in business is increasing. The increasing rate of international interlinkage in the business impact on managers to develop skills for effective international interactions and daily functioning in foreign subsidiaries or sister companies. For the organization and conduct of international organizations in the world can be successful only if the communication between the different, nationally organized parts of the enterprise is effective. So, an important factor in intercultural communication is knowledge of nationalculture and itsimpact on corporate culture, which is a powerful tool for the effectiveness of the organization. Therefore, people who communicate with people of other cultures need to know, understand and respect culturaldifferences in perception, thought and action.
OPOMBEBesedilo samo v slov. // Bibliografija: str. 17 // Izvleček ; Abstract
PREDMETNE OZNAKE// medkulturna komunikacija // kultura // upravljanje medkulturne raznolikosti // multicultural communication // culture // managing multicultural diversity
UDK005.57(043.2)

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010