VRSTA GRADIVA | analitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.04 - strokovni članek |
DRŽAVA IZIDA | Slovenija |
LETO IZIDA | 2014 |
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKA | slovenski |
PISAVA | latinica |
DELO IMA | ilustracije |
AVTOR | Škrlj, Gregor - avtor |
NASLOV | Šolska knjižnica in nadarjeni učenci v tretjemvzgojno-izobraževalnem obdobju na Osnovni šoli Prule = School library and talented students in the third triad at Primary School Prule |
V PUBLIKACIJI | Šolska knjižnica. - ISSN 0353-8958. - ǂLetn.ǂ24, ǂšt. ǂ2 (2014), str. 92-97. |
KRATKA VSEBINA | Šolska knjižnica nudi pri različnih predmetih in v vseh starostnih obdobjih pomoč pri delu z nadarjenimi učenci. V prispevku bo predstavljen vidik knjižnice ter knjižničarja pri delu z nadarjenimi učenci v 3. vzgojno-izobraževalnem obdobju pri dodatnem pouku angleščine. Ideja za posebno sodelovanje za delo z nadarjenimi se je porodila že pri načrtovanju ur pouka knjižničnega informacijskega znanja z angleščino v 3. vzgojno-izobraževalnem obdobju. Predstavljena bo knjižnica,gradivo, ki je namenjeno delu z nadarjenimi, njihove značilnosti, ter kratek vsebinski vpogled v samo delo. // The school library offers help in the work with talented students during various school subjects and during all age periods.The paper presents the aspect of the school library and school librarian in the work with talented students in the third triad, specifically in the teaching of additional higher-level English classes. The idea for specific co-operation in the work with the talented stems fromthe planning of crosscurricular lessons of Library and Information Knowledge and English in the third triad. We present the library, the materials for the work with the talented, their characteristics, and a short insight into the work itself. |
OPOMBE | Besedilo v slov. // Bibliografija: str. 97 // Izvleček ; Abstract |
PREDMETNE OZNAKE | // šolske knjižnice // dodatni pouk // angleščina // nadarjeni učenci // nadarjenost // IKT // osnovne šole |
UDK | 159.922.76-056.45:027.8, 027.8:159.922.76:373. |