Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.01 - izvirni znanstveni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2008
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
AVTORAhlin, Branka - avtor
ODGOVORNOSTProdan, Igor - avtor
NASLOVVpliv podjetniške samoučinkovitosti, kreativnosti, izkušenj in socialnih mrež na prepoznavanje poslovnih priložnosti = ǂThe ǂinfluence of entrepreneurial self-efficacy, creativity,experiences and social networks on business opportunity recognition
V PUBLIKACIJINaše gospodarstvo. - ISSN 0547-3101. - ǂLetn. ǂ54, ǂšt. ǂ5/6 (2008), str. 43-50.
KRATKA VSEBINAV članku so predstavljeni izsledki raziskave, v kateri smo se osredotočili na dejavnike, ki vplivajo na prepoznavanje poslovnih priložnosti. Raziskava je bila izvedena med 514 direktorji oz. odgovornimi osebami v podjetjih, ki delujejo v predelovalni dejavnosti ter imajo od 5 do 49 zaposlenih. Rezultati kažejo, da so med posamezniki tisti z boljšim poznavanjem trga, z večjo podjetniško samoučinkovitostjo, z več šibkimi vezmi v socialni mreži, z večjo socialno mrežo ter z več izkušnjamibolj uspešni pri prepoznavanju poslovnih priložnosti. // In this article wepresent research on factors which influence opportunity recognition. The results of research performed among 514 managers and leading representatives of Slovenian processing companies having from 5 to 49 employees are presented. Results show that, concerning individuals, those with better market knowledge, better self-efficacy, a bigger social network, weaker ties in their social network, and more experience are better able to recognize opportunities.
OPOMBEBesedilo v slov. // Bibliografija: str. 48-50
PREDMETNE OZNAKE// podjetništvo // mala podjetja // vodenje // poslovno tveganje // stiki // poslovna uspešnost
UDK005.336.1

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010