Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.01 - izvirni znanstveni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2007
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
AVTORBastič, Majda - avtor
NASLOVVpliv tržne usmerjenosti na inovacijsko sposobnost slovenskih podjetij = ǂThe ǂimpact of market orientation on the innovation capability of Slovenian firms
V PUBLIKACIJINaše gospodarstvo. - ISSN 0547-3101. - ǂLetn. ǂ53, ǂšt. ǂ3/4 (2007), str. 31-38.
KRATKA VSEBINAV članku proučujemo inovacijsko sposobnost slovenskih podjetij z vidika inovacijskega procesa in z vidika sposobnosti,ki jih morajo razviti podjetja,da bi bila sposobna ponuditi trgu možne inovacije, posebej tiste, s katerimi, če postanejo inovacije, ustvarjajo konkurenčne prednosti. Rezultati dveh raziskav, narejenih na vzorcu slovenskih podjetij, kažejo, da sta marketinško znanje in tržna usmerjenostvir in sposobnost, v katera se splača investirati, da bi slovenska podjetjapovečala intenzivnost in uspešnost svoje inovacijske dejavnosti. // In thispaper, the innovation capability of Slovenian firms is discussed from two viewpoints: the innovation process viewpoint and the viewpoint of a firm's capabilities. These need to be possessed by companies in order to develop possible innovations, which may create a sustained competitive advantage ifthey become innovations. The results of two studies carried out based on a sample of Slovenian firms show that Slovenian firms should invest in their marketing knowledge and market orientation to increase the success of theirinnovation intensity.
OPOMBEBesedilo v slov. // Bibliografija: str. 37-38
PREDMETNE OZNAKE// Slovenija // podjetja // inovacije // inovativno poslovanje // marketing // trženje // uspešnost poslovanja
UDK005.591.6:339.138(497.4)

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010