VRSTA GRADIVA | analitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.13 - objavljeni povzetek strokovnega prispevka na konferenci |
DRŽAVA IZIDA | Slovenija |
LETO IZIDA | 2012 |
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKA | slovenski |
PISAVA | latinica |
AVTOR | Brozo G., William - avtor |
ODGOVORNOST | Jamnik, Tilka - prevajalec |
NASLOV | Kako premagati primanjkljaje v bralnih dosežkih fantov : privlačna besedila, privlačne oblike dela |
V PUBLIKACIJI | Otrok in knjiga. - ISSN 0351-5141. - ǂLetn. ǂ39, ǂšt. ǂ85 (2012), str. 74-78. |
OPOMBE | Prispevek je povzetek plenarnega referata z naslovom Reading Achievement Gap for Boys: Engaging Texts, Engaging Practices, ki ga je dr. Brozo podal na 16. nordijski konferenci o branju (Motivacija, ustvarjalnost, več branja / Motivation, creativity, more reading). Konferenca je potekala junija 2012 v islandski prestolnici Reykjavik; o njeni vsebini je Barbara Hanuš podrobneje poročala v prejšnji številki revije Otrok in knjiga. Avtor, mednarodno uveljavljen strokovnjak z ameriške univerze v Virginiji, je referat napisal z mislijo na mentorje branja. // Bibliografija: str. 77-78 |
PREDMETNE OZNAKE | branje // bralna pismenost // fantje // digitalna pismenost // bralni klubi |
UDK | 028 |