Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.01 - izvirni znanstveni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2006
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
AVTORPerko, Igor - avtor
ODGOVORNOSTBobek, Samo - avtor
NASLOVUsmeritve raziskav in področja razvoja sistemov za podporo managementa
V PUBLIKACIJIOrganizacija. - ISSN 1318-5454. - ǂLetn. ǂ39, ǂšt. ǂ5 (maj 2006), str. 306-313.
KRATKA VSEBINASistemi za podporo managementa so se od svojihprvotnih oblik v sedemdesetih letih bistveno spremenili. Nekateri so dosegli raven zrelosti, postopoma pa so se začeli pojavljati novi koncepti,tehnologije in rešitve. Mnogi med njimi so v to področje informatike vneslinov val razvojnih naporov in do določene mere tudi zmedo. Namen prispevka je raziskati usmeritve raziskovanja in področja razvoja sistemov za podporomanagementa in ugotoviti kaj se v svetu dogaja, kaj je bolj in kaj manj pomembno, kako so področja povezana in kdo pripisuje čemu večji pomen. Raziskava usmeritev raziskovanja in področij razvoja sistemov za podporo managementa je upoštevala tri vidike različnih okoljih, ki se s problematiko sistemov za podporo managementa ukvarjajo. Raziskava vključuje: raziskovalne usmeritve akademskega okolja, pričakovanja strokovne javnosti, področja razvoja, ki jih najavljajo ponudniki rešitev in tehnologije. // Research and development in Management support systems is typically focused on how information technology can improve the efficiency with which managers perform their work, make decisions, and improve the effectiveness of their decisions. Management support systems have greatly evolved since their first occurrence in the seventies. Some models have matured, while new concepts, technologies and solutions have emerged. With new approaches additional research efforts were conducted, but with their terms overlapping some state of confusion was created. The goal of this paper is to investigate the main streams of current R&D in Management support systems and to point out some noteworthy issues in the eyes of communities, tackled by the problem. In our research we analyzed research efforts in Academic community, expectations of the Experts and development efforts conducted in software and service vendor community.
OPOMBEBibliografija: str. 313
OSTALI NASLOVIResearch and development issues in management support systems
PREDMETNE OZNAKE// podjetja // management // vodenje // odločanje // informacijski sistemi // informacijska tehnologija
UDK005.74:659.2

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010