Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.02 - pregledni znanstveni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2006
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAangleški
PISAVAlatinica
AVTORMarković, Suzana - avtor
NASLOVExpected service quality measurement in tourism higher education = Merjenje pričakovane kakovosti storitev visokegaizobraževanja v turizmu
V PUBLIKACIJINaše gospodarstvo. - ISSN 0547-3101. - ǂLetn. ǂ52, ǂšt. ǂ1/2 (2006), str. 86-95.
KRATKA VSEBINAThis paper starts with background theory and the outlines the results of an exploratory study conducted on students at the Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija (Croatia). Theaims of the study are to: (1) provide a brief review of the existing tools for measuring students' experience, (2) assess students' expectations of service quality in tourism higher education, (3) test the reliability of a modified SERVQUAL scale, (5) establish the number of dimensions of service quality in tourism higher education. This study has contributed to knowledge about the service quality construct in tourism higher education in Croatia by refining and developing the SERVQUAL scale. // Članek začnemos pregledom relevantne teorije in potem predstavimo rezultate raziskovalne študije, ki je zajela študente Fakultete za turistični in hotelski menedžment v Opatiji (Hrvaška). Cilji študije so: (1) predstaviti kratek pregled obstoječih orodij/metod za merjenje izkušenj študentov, (2) ocenitištudentska pričakovanja o kakovosti storitev visokega izobraževanja v turizmu, (3) preizkusiti zanesljivost prilagojene lestvice SERVQUAL, (4) ugotoviti število dimenzij kakovosti storitev visokega izobraževanja v turizmu. Študija je razvila in izpopolnila lestvico SERVQUAL in tako prispevala k razumevanju koncepta kakovosti storitev visokega izobraževanjav turizmu na Hrvaškem.
OPOMBEBesedilo v angl. // Bibliografija: str. 93-95
PREDMETNE OZNAKE// Hrvaška // storitve // visoko šolstvo // visokošolski študij // turizem // kvaliteta // uspešnost // učinkovitost //statistična analiza
UDK005.336.3:378.6(497.5), 378.6:338.48(497.5)

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010