Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.01 - izvirni znanstveni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2006
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
AVTORSnoj, Boris - avtor
ODGOVORNOSTHudoklin, Magda - avtor
NASLOVUpravljanje znamk izvoznikov v razmerah internacionalizacije poslovanja = Brand management implemented by exportersin the context of business internationalization
V PUBLIKACIJINaše gospodarstvo. - ISSN 0547-3101. - ǂLetn. ǂ52, ǂšt. ǂ1/2 (2006), str. 24-36.
KRATKA VSEBINAZaradi globaliziranja konkurenčnega boja imajoznamke v poslovanju organizacij vse bolj ključno vlogo. Tega so se v večiniorganizacij, ki domujejo v Sloveniji, začeli zavedati šele v zadnjih letih.V prispevku smo prikazali nekatere značilnosti upravljanja znamk organizacij - izvoznikov v Sloveniji v razmerah internacionalizacije poslovanja. V zvezi z najpomembnejšo znamko v izvozu teh organizacij smo med drugim ugotavljali dolgoročnost in sistematičnost upravljanja znamk, vključenost timov in vrhnjega menedžmenta v upravljanje znamk, vpliv internacionalizacije poslovanja na strategije sestavin marketinškega spletanajpomembnejše znamke, vpliv stopnje internacionalizacije poslovanja na vrednotenje uspešnosti upravljanja te znamke. // Due to globalization of competitive struggle, brands are taking on a key role in business operations, which companies in Slovenia have only recently become aware of.In this article, we present some characteristics of brand management in -exporting companies with a seat in Slovenia in the context of business internationalization. With reference to the most important brand among the exports of these companies, we tried to establish the long-term and systematic character of brand management, involvement of teams and top management in brand management, the impact of business internationalizationon the marketing mix strategies of the most important brand, and the impactof the level of business internationalization on the evaluation of brand management efficacy.
OPOMBEBesedilo v slov. // Bibliografija: str. 36
PREDMETNE OZNAKE// industrijski izdelki // globalizacija // kvaliteta // blagovne znamke // upravljanje // trženje // strategija trženja // marketing // Slovenija
UDK658.626.018.2:005.44(497.4)

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010