Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.02 - pregledni znanstveni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2003
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
AVTORDubrovski, Drago - avtor
NASLOVPomen načrtovanja aktivnosti v povezovalnih procesih
V PUBLIKACIJINaše gospodarstvo. - ISSN 0547-3101. - ǂLetn. ǂ49, ǂšt. ǂ3/4 (2003), str. 256-272.
KRATKA VSEBINAPridobivanje razvojnih potencialov s strateškim poslovnim partnerstvom ter kapitalskimi prevzemi in pripojitvamilahko pomeni hitrejšo, velikokrat pa tudi cenejšo in manj zahtevno razvojnopot kot izgradnja lastnih zmožnosti (organska rast), hitrost pa je danes ključnega pomena za uspeh v intenzivnem konkurenčnem okolju. Strateška partnerstva omogočajo doseganje določenih prednosti, ki jih ni mogoče pridobiti na drugačen način. Vstopanje v takšna ali drugačna partnerstva nisamo sebi namen, temveč mora biti sestavni del strategije podjetja, saj bo le tako mogoče uresničiti zastavljene cilje. Pri strateškem poslovnem sodelovanju, ki zahteva prilagajanje udeležencev in tudi odrekanje nečemu na eni za pridobitev koristi na drugi strani ter spoštovanje in upoštevanjerazličnosti, je treba velikokrat v celoti spremeniti način manedžmenta in hkrati uporabiti nove metode za dosego sinergijskih učinkov iz strateške povezanosti dveh ali več podjetij. // Gaining developmental possibilities through a strategic business partnership and equity mergers, acquisitions and take-overs can represent a more rapid, often also less expensive and less demanding, developmental path in comparison with constructing one's own capabilities (organic growth), since today the rapidity is of essentialsignificance for success in an intensively competing environment. Entering into partnerships of various forms is not a goal merely in itself, but it must be a constitutive element of a corporation's strategy since the planned objectives will only be achieved in this way. Strategic business co-operation, which requires adaptations by the participants, giving some things up on one side in order to gain profits on the other, respect and consideration of differences also, often necessary demanding a complete alteration of management methods and a simultaneous application of new methods in order to achieve the synergy effects of linking two or more corporations.
OPOMBEBibliografija: str. 271-272
OSTALI NASLOVIǂThe ǂimportance of the planning of activitiesin integration processes
PREDMETNE OZNAKE// podjetja // povezovanje // združevanje // poslovna strategija // poslovna uspešnost
UDK65.011.4.016.4:334.758

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010