Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.01 - izvirni znanstveni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2012
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAangleški
PISAVAlatinica
DELO IMAilustracije
AVTORAžman, Slavko - avtor
ODGOVORNOSTGomišček, Boštjan - avtor
NASLOVAsymmetric and nonlinear impact of attribute-level performance on overall customer satisfaction in the contextof car servicing of four European automotive brands in Slovenia
V PUBLIKACIJIOrganizacija. - ISSN 1318-5454.. - ǂLetn. ǂ45, ǂšt. ǂ2 (mar.-apr. 2012), str. 75-86.
OPOMBEBibliografija: str. 84-86 // Abstract ; Povzetek
ELEKTRONLOKACIJA/DOSTOPDostopno tudi na: http://organizacija.fov.uni-mb.si/index.php/organizacija/article/view/446/864
OSTALI NASLOVIAsimetrični in nelinearni vpliv determinant zadovoljstva na skupno zadovoljstvo strank na primeru dejavnosti servisiranja vozil štirih evropskih znamk avtomobilov v Sloveniji
PREDMETNE OZNAKEosebni avtomobili // prodajalne // avtoservisna dejavnost // kvaliteta // kakovost storitev // zadovoljstvo strank // avtomobilska panoga // nelinearnost // asimetričnost // service quality // customer satisfaction // automotive industry // nonlinearity // asymmetry
UDK005.336.3:629.3.081.2
DOI10.2478/v10051-012-0008-2

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010