Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.04 - strokovni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA1996
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
AVTORStričević, Ivanka - avtor
ODGOVORNOSTKanič, Ivan - prevajalec
NASLOVPredšolski otrok kot uporabnik splošne knjižnice : pogled na stanje v Republiki Hrvaški
V PUBLIKACIJIKnjižnica. - ISSN 0023-2424. - 40, št. 1 (1996), str. 49-56.
KRATKA VSEBINAPojav predšolskega otroka kot uporabnika splošnoizobraževalne knjižnice je rezultat pomembnih ugotovitev o pomenu predšolskega obdobja za celovit razvoj otroka. To je čas, ko pridobiva otrok prve navade v zvezi z uporabo knjižnice, ki lahko kasneje prerastejo v trajno potrebo po knjižnici in knjigi. Prav zato v zadnjih desetletjih mladinske knjižnice na Hrvaškem in v svetu spreminjajo ustaljene metode in vsebine dela z uporabniki in jih prilagajajo najmlajši populaciji, ki še nebere, da bi lahko tudi otroci predšolskega obdobja našli v knjižnici kaj zase. Najpogosteje gre za programe igrotek in igralnic, ki so v svetu znanekot "toy library". V splošnih knjižnicah na Hrvaškem so se razvili pod vplivom Knjižnice Medveščak v Zagrebu. Rezultati ankete, ki je potekala v Hrvaški leta 1993, kažejo neenakomerno stanje razvoja programov za predšolske otroke v različnih splošnih knjižnicah kljub Standardom iz leta 1990, ki posvečajo tej dejavnosti posebno pozornost. To kaže na potrebo po operacionalizaciji Standardov, vendar ne v smislu enotnosti oblik in vsebindela, temveč prav nasprotno, v doseganju kar se da raznolikih rešitev, ki ustrezajo nacionalnim potrebam in specifičnim potrebam lokalnih sredin.
OPOMBEBibliografija // Povzetek; Summary
PREDMETNE OZNAKE// splošnoizobraževalne knjižnice // predšolski otroci // Hrvaška // bibliopedagoško delo
UDK027.625-053.4(4

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010