Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.04 - strokovni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2012
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAangleški
PISAVAlatinica
DELO IMAilustracije
AVTORKozjek, Tatjana - avtor
ODGOVORNOSTRajkovič, Vladislav - avtor // Ferjan, Marko -avtor
NASLOVDecision model for the media selection
V PUBLIKACIJIUprava. - ISSN 1581-7555. - ǂLetn. ǂ10, ǂšt.ǂ1 (mar. 2012), str. 145-170.
KRATKA VSEBINAKomunikacijski proces predstavlja enega pomembnejših procesov človekovega sodelovanja in ustvarjanja. Komuniciranjeje v vsakdanjem družbenem in gospodarskem življenju izredno pomembno in nepogrešljivo. Brez komunikacij ne more delovati nobena organizacija, saj imajo velik vpliv na odnose med vsemi, ki v organizaciji strmijo k obvladovanju delovnega procesa in doseganju skupnih ciljev. Pozornost je treba nameniti tudi odnosom z javnostmi. Vse dejavnosti odnosov z javnostmije treba načrtovati, upravljati in vrednotiti. Zlasti pomembno je načrtovanje, iz katerega sledi izvajanje. Za odnose z javnostmi je bistveno, da so vključeni v menedžment organizacije. To pomeni, da morajo biti natančno opredeljeni cilji odnosov z javnostmi; konkretne naloge; skrbno planirane dejavnosti; vzpostavljena taka organizacijska struktura, ki omogoča doseči cilje; izvajati je treba kontrolno funkcijo; vrednotiti rezultate; vsebino, metode ter dinamiko izvajanja po potrebi prilagajati konkretnim okoliščinam. Odnosi z javnostmi se lahko uporabljajo kot pomoč pri povečanju prepoznavnosti produktov, ljudi, krajev, idej, aktivnosti, organizacij in tudi narodov (Kotler & Armstrong, 2006). Njihovo osnovno ogrodje so komunikacije (Hunt & Gruning, 1994), bistvo pa je v odločanju.
OPOMBERazširjen povzetek v slovenščini: Odločitveni model za izbiro medija pri izvajanju odnosov z javnostmi, str. 166-170 // Bibliografija: str. 165 // Abstract ; Povzetek
OSTALI NASLOVIOdločitveni model za izbiro medija pri izvajanju odnosov z javnostmi
PREDMETNE OZNAKE// odnosi z javnostmi // informacijska tehnologija // odločitveni modeli // DEXi // public relations // choice of media // decision models
UDK659.4

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010