Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.02 - pregledni znanstveni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2000
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
AVTORErmenc, Klara S. - avtor
NASLOVZnanje - vrlina ali moč
V PUBLIKACIJISodobna pedagogika. - ISSN 0038-0474. - ǂLetn. ǂ51, ǂšt. ǂ2 (apr. 2000), str. 158-169.
KRATKA VSEBINAČlanek predstavlja dva splošna pogleda na znanje, ki se razlikujeta glede na vprašanje, ali je kriterij za presojo kakovosti znanja etični ali instrumentalni; naj torej znanje razumemo kot vrlino ali kot moč. Koncept znanja kot vrline temelji v razmišljanjih velikih grških mislecev, na katera se je navezala duhosovna oz. kulturna pedagogika. Kncept se kljub interetresom, ki jih je doživljala filozofska misel, v sicer spremenjeni obliki ohranja tudi danes. Članek se osredotoča na prikaz izvorov tega koncepta in nakazuje vez, ki ga povezujeje s sodobnostjo. Koncept znanja kot moči je ravno tako star vendar pa se filozofija in pedagogika z njim največ ukvarjata v sodobnosti, v kateri koncept - sodeč primarno na podlagi Lyotardove analize znanja - prevladuje.
OPOMBEBibliografija: str. 168-169 // Summary
PREDMETNE OZNAKE// znanje // vednost
UDK001

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010