Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.01 - izvirni znanstveni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2013
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
ODGOVORNOSTPoler Kovačič, Melita - avtor // Erjavec, Karmen - avtor // Milosavljevič, Marko - avtor // Vobič, Igor - avtor
NASLOVUniverzitetno izobraževanje ali novinarska praksa? Stališča urednikov slovenskih množičnih medijev
V PUBLIKACIJITeorija in praksa. - ISSN 0040-3598. - ǂLetn. ǂ50, ǂšt. ǂ2 (mar.-apr. 2013), str. 397-411, 458-459.
KRATKA VSEBINAČlanek predstavlja stališča enajstih urednikovvplivnih slovenskih novičarskih medijev do novinarskega izobraževanja. Analiza poglobljenih intervjujev je pokazala, da večina urednikov zagovarjauniverzitetno izobrazbo novinarja skupaj z veliko praktičnega usposabljanja. Izpostavljajo predvsem pomen posredovalne kompetence, nekateri tudi vsebinsko kompetenco in osebne značilnosti novinarja. S študenti programa Novinarstvo na Fakulteti za družbene vede imajo dobre izkušnje. Kot njihovo prednost navajajo dobro posredovalno in strokovno kompetentnost, poznavanje vloge novinarstva in etike ter novinarstva v novih medijih, kot slabost pa nespecializirano znanje. S fakultetnim programom so v glavnem zadovoljni in predlagajo izboljšave, ki so v sedanjem predmetniku večinoma že upoštevane. // The article presents the views of eleven editors from influential Slovenian news media about journalism education. An analysis of in-depth interviews revealed that the majority of the editors advocate the university education of a journalist in combination with a lot of practical training. Above all, they emphasise the importance of communication competence, while some also refer to subject-matter competence and a journalistʼs personal characteristics. Theymostly have good experiences with students of the Journalism programme at the Faculty of Social Sciences. They see good the communication and professional competencies, knowledge of journalism roles, ethics and journalism in new media as an advantage of these students, and non-specialised knowledge as their deficiency. They are generally satisfiedwith the faculty programme. They suggest improvements which have for the most part already been included in the current curriculum.
OPOMBEBibliografija: str. 409-411 // Povzetek ; Abstract
OSTALI NASLOVIUniverzitetno izobraževanje ali novinarska praksa // Univerzitetno izobraževanje ali novinarska praksa? // University education or journalism practice? Slovenian mass media editors' views
PREDMETNE OZNAKE// Novinarstvo // Journalism // Izobraževanje// Education // Množični mediji // Mass media // Uredniki // Editors // Slovenija // Slovenia
PREDMETNE OZNAKE// Fakulteta za družbene vede
UDK070.421:378(497.4)

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010