Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.02 - pregledni znanstveni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2011
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
AVTORJuhart, Špela - avtor
ODGOVORNOSTGolob, Urša - avtor
NASLOVPotrošnik in komuniciranje družbene odgovornosti : pogled skozi perspektivo ustvarjanja smisla
V PUBLIKACIJIAkademija MM. - ISSN 1408-1652. - ǂLetn. ǂ11, ǂ[št.] ǂ18 (2011), str. 55-62.
KRATKA VSEBINADružbena odgovornost je koncept, ki se ga uporablja, raziskuje in teoretizira vsak dan. Celotno področje družbene odgovornosti je teoretično in raziskovalno usmerjeno v podjetja, njihove ugodnosti, težave itd., kar prinaša (preveč) enostranski pogled na področje(komuniciranja) družbene odgovornosti. Raziskovanje ni usmerjeno v potrošnika in njegovo konstrukcijo družbene odgovornosti. Poleg tega zanemarja procese ustvarjanja pomenov družbene odgovornosti. V prispevku zagovarjamo tezo, da je potrošnika kot aktivnega prejemnika in sporočevalcatreba bolje spoznati, da bi lahko z njim uspešneje vstopali v komunikacijske procese in tematizirali družbeno odgovornost. // Social responsibility has become a number one topic in academic, professional and everyday life. Corporate social responsibility is, however, theoretically and research-wise focussed on companies, their benefits and challenges; this has led to a predominantly onedimensional view on (communicating) social responsibility. Research efforts are seldom oriented towards consumers and their construction of social responsibility and neglect processes of sensemaking of social responsibility. This paper argues we need to better understand a consumer as an active receiver and sender in order to be more successful in communication processes and discussions about social responsibility with them.
OPOMBEBibliografija: str. 61-62 // Povzetek ; Abstract
PREDMETNE OZNAKE// Družbena odgovornost // Social responsibility // Komuniciranje // Communication // Potrošniki // Consumers
PREDMETNE OZNAKE// podjetja // vodenje // upravljanje // družbena odgovornost
UDK005.35:316.77

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010