Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.01 - izvirni znanstveni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2011
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAangleški
PISAVAlatinica
AVTORJančič, Zlatko - avtor
NASLOVǂA ǂtreatise on corporate social responsibility non-communication
V PUBLIKACIJITeorija in praksa. - ISSN 0040-3598. - ǂLetn. ǂ48, ǂšt. ǂ6 (nov.-dec. 2011), str. 1562-1572, 1710.
KRATKA VSEBINAThe aim of this paper is to consider the question of the suitability of the conspicuous communication of corporate social responsibility (CSR) practices that is gaining popularity in the business world. Though it seems a plausible activity, the communication of CSR, in many cultures, might be misunderstood by various stakeholder groupsas unnecessary bragging. This conceptual paper is based on the comparison between various traditions of conspicuous communication and non-communication about CSR. A critical point of view is used when discussing mainstream corporate practices in CSR marketing communication. Acase study is also used to illustrate the specifics of a self-evident approach to CSR, The distaste for unnecessary bragging has its background in culture, religion, legislation and/or, as our case shows, also in ideology. // Cilj te razprave je premisliti vprašanje primernosti izstopajočega in v poslovnem svetu vedno bolj prisotnega (tržnega) komuniciranja o družbeni odgovornosti podjetij (DOP). Čeprav se zdi, da greza smotrno aktivnost podjetij, se dogaja, da v mnogih kulturah deležniki tako početje razumejo kot nepotrebno bahaštvo. Konceptualni prispevek temelji na kritični primerjavi med različnimi tradicijami izstopajočega komuniciranja in nekomuniciranja o DOP. K razpravi je dodana še študija primera, ki naj dodatno pojasni 'samoumevni' pristop k DOP. Ugotavljamo, dalahko zadržanost do nepotrebnega bahaštva na tem področju izvira iz kulture, religije, zakonodaje in kot kaže naš primer tudi iz ideologije.
OPOMBEBibliografija: str. 1571-1572 // Abstract ; Povzetek
OSTALI NASLOVIRazprava o nekomuniciranju družbene odgovornosti podjetij
PREDMETNE OZNAKEDružbena odgovornost // Social responsibility // Komuniciranje // Communication // Slovenija // Slovenia
PREDMETNE OZNAKE// podjetja
UDK005.35:316.77

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010