Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.01 - izvirni znanstveni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2011
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
DELO IMAilustracije
AVTORKropivnik, Samo - avtor
ODGOVORNOSTKejžar, Nataša - avtor
NASLOVPotenciali opisne analize omrežij za trženjskonačrtovanje na internetu
V PUBLIKACIJITeorija in praksa. - ISSN 0040-3598. - ǂLetn. ǂ48, ǂšt. ǂ1 (jan.-feb. 2011), str. 45-69, 300.
KRATKA VSEBINAInternet kot sodobni komunikacijski kanal ponuja trženjskemu komuniciranju veliko možnosti, ki pa prinašajo pozitivneučinke, le če upoštevamo njegove posebnosti. V našem prispevku nadgradimo tradicionalne pristope za merjenje interneta z izsledki uporabe metod opisne analize omrežij. Cilj je dopolniti podatke o dosegu (angl. reach) z razumevanjem povezav med obiskovalci spletnih mest. Vizualizacija vzorcev pregledovanja omrežja, skupine strukturno enakovrednih spletnih mest in izračuni verjetnosti pregledovanja za te skupine celovito opišejo povezave med obiskovalci v celotnem nacionalnem omrežju komercialnih spletnih mest vSloveniji jeseni 2006. Šele te informacije omogočijo učinkovitejše trženjsko komuniciranje na internetu, zgolj s prikazi dosega pa jih zanemarimo, čeprav jih neobdelani podatki za izračunavanje dosega vsebujejo. // As an up-to-date communication channel, the Internet can offer a lot to marketing communications although its specifics should be respected to effectively utilise it and to avoid counter-productive outcomes. In our study traditional approaches to Internet metrics are upgraded with insights offered by utilising exploratory network analysis methods to investigate how people actually browse through the Internet. Theaim is to improve understanding of the conventional reach figures by gaining more knowledge about the relations between website audiences. The exploratory network analysis of automatic audience measurement logs yields valuable results: the visualisation of network browsing patterns, clusters of structurally equivalent sites and the projection of browsing probabilities on the clusters fully reveal the relations between audiences in Slovenia in 2006 and enable more sophisticated Internet marketing communications planning.
OPOMBEBibliografija: str. 68-69 // Povzetek ; Abstract
OSTALI NASLOVICapacities of exploratory network analysis in internet marketing communications planning
PREDMETNE OZNAKE// Analiza omrežij // Network analysis // Bločno modeliranje // Blockmodeling // Internet // Internet // Tržno komuniciranje // Marketing communication
PREDMETNE OZNAKE// komunikacijski kanali // internet (računalniško omrežje)
UDK303:659.113, 004.738.5

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010