VRSTA GRADIVA | analitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.01 - izvirni znanstveni članek |
DRŽAVA IZIDA | Slovenija |
LETO IZIDA | 2007 |
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKA | angleški |
PISAVA | latinica |
AVTOR | Pečar, Zdravko - avtor |
ODGOVORNOST | Gramc, Boris - avtor |
NASLOV | ǂThe ǂQuality assessment of primary schools |
V PUBLIKACIJI | Organizacija. - ISSN 1318-5454. - ǂLetn. ǂ40, ǂšt. ǂ3 (maj-jun. 2007), str. 137-146. |
KRATKA VSEBINA | Članek posega na področje managementa v javnemsektorju, ki vse bolj - med drugim tudi na področju osnovnega šolstva - sledi pristopom in razmišljanju zasebnega sektorja. Prikazani so rezultati ugotavljanja kakovosti osnovnih šolv šestih evropskih državah, ki kažejo, da med evropskimi šolami obstajajo precejšnje razlike pri večini sestavin kakovosti. Ugotavljamo tudi, da so ocene za Slovenijo relativno dobre, obstaja pa nekaj področij, denimo izobraževalni programi, ki v prihodnje potrebujejo znatne izboljšave. // This paper explores themes from the management of the public sector, which is increasingly connected to the models and thinking of the private sector. This is also for primary schools. The results of quality assessment in primary schools from six European countires are represented in this paper. They show that quite substantial differences exist between countries in most quality elements, and that the final level of quality assessed depends not only on the resulting elements` grades but also on their importance/weight. We find outthat Slovenian grades are pretty good, but there are still areas - e.g.educational programs - that have to be improved in the future. |
OPOMBE | Bibliografija: str. 146 |
PREDMETNE OZNAKE | // osnovne šole // vodenje // upravljanje // management // kvaliteta // zagotavljanje kvalitete |
UDK | 37.01:005.6 |