VRSTA GRADIVA | analitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.04 - strokovni članek |
DRŽAVA IZIDA | Slovenija |
LETO IZIDA | 2012 |
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKA | slovenski |
PISAVA | latinica |
DELO IMA | ilustracije |
AVTOR | Bratuša, Alja - avtor |
NASLOV | Knjižnično informacijsko znanje v tretjem triletju osnovne šole = Library and information knowledge in the third triad of primary school |
V PUBLIKACIJI | Šolska knjižnica. - ISSN 0353-8958. - ǂLetn.ǂ22, ǂšt. ǂ1 (2012), str. 26-42. |
KRATKA VSEBINA | Knjižnično informacijsko znanje (KIZ) se v tretjem triletju nekaterih osnovnih šol v Sloveniji sistematično izvaja že petnajst let. Ker gre za zahteven in kompleksen proces, prikazujemo vlogo šolskega knjižničarja in učitelja pri načrtovanju, izdelavi gradiv, izvedbipouka in evalvaciji dela. Opozarjamo tudi na knjižničarjevo vlogo pri izvajanju splošnih ciljev prenovljenega kurikula KIZ na treh ključnih področjih: branju, učenju in informacijski pismenosti. Prispevek zaokrožajorazmišljanja o prednostih in šibkostih izvajanja programa KIz v tretjem triletju. // Library and information knowledge (LIK) has been part of curriculum in the third triad of primary school for fifteen years. Since this is a demanding and complex process, we show the role of school librarian and teacher in planning, preparation of teaching materials, execution of lessons and evaluation of teaching. In addition we bring attention to the role of school librarian in teaching basic goals of the new LIK curriculum in three key areas: reading, information literacy and learning. The paper concludes with a thought on advantad+ges and weaknessesof the LIK programme in the third triad. |
OPOMBE | Besedilo v slov. // Bibliografija: str. 33 // Izvleček ; Abstract |
PREDMETNE OZNAKE | // šolske knjižnice // knjižnično informacijsko znanje // osnovne šole // medpredmetno povezovanje |
UDK | 027.8:37.091.2/.3:659.2:004(497.4), 37.091.2/.3:027.8:659.2:004(497.4) |