Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.04 - strokovni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2012
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
DELO IMAilustracije
AVTORBratuša, Alja - avtor
NASLOVKnjižnično informacijsko znanje v tretjem triletju osnovne šole = Library and information knowledge in the third triad of primary school
V PUBLIKACIJIŠolska knjižnica. - ISSN 0353-8958. - ǂLetn.ǂ22, ǂšt. ǂ1 (2012), str. 26-42.
KRATKA VSEBINAKnjižnično informacijsko znanje (KIZ) se v tretjem triletju nekaterih osnovnih šol v Sloveniji sistematično izvaja že petnajst let. Ker gre za zahteven in kompleksen proces, prikazujemo vlogo šolskega knjižničarja in učitelja pri načrtovanju, izdelavi gradiv, izvedbipouka in evalvaciji dela. Opozarjamo tudi na knjižničarjevo vlogo pri izvajanju splošnih ciljev prenovljenega kurikula KIZ na treh ključnih področjih: branju, učenju in informacijski pismenosti. Prispevek zaokrožajorazmišljanja o prednostih in šibkostih izvajanja programa KIz v tretjem triletju. // Library and information knowledge (LIK) has been part of curriculum in the third triad of primary school for fifteen years. Since this is a demanding and complex process, we show the role of school librarian and teacher in planning, preparation of teaching materials, execution of lessons and evaluation of teaching. In addition we bring attention to the role of school librarian in teaching basic goals of the new LIK curriculum in three key areas: reading, information literacy and learning. The paper concludes with a thought on advantad+ges and weaknessesof the LIK programme in the third triad.
OPOMBEBesedilo v slov. // Bibliografija: str. 33 // Izvleček ; Abstract
PREDMETNE OZNAKE// šolske knjižnice // knjižnično informacijsko znanje // osnovne šole // medpredmetno povezovanje
UDK027.8:37.091.2/.3:659.2:004(497.4), 37.091.2/.3:027.8:659.2:004(497.4)

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010