Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.04 - strokovni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2011
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
DELO IMAilustracije
AVTORGrošičar, Maja - avtor
ODGOVORNOSTMiklič, Maja - avtor
NASLOVKnjižnično informacijsko znanje in zgodovina :medpredmetno povezovanje v 8. razredu z uporabo informacijsko-komunikacijskih tehnologij = Library and information knowledge and history : crosscurricular co-operation in eighth grade using information-communication technologies
V PUBLIKACIJIŠolska knjižnica. - ISSN 0353-8958. - ǂLetn.ǂ21, ǂšt. ǂ2/3 (2011), str. 128-144.
KRATKA VSEBINAMedpredmetno sodelovanje, ki povezuje knjižnično informacijsko znanje in zgodovino, ima na naši šoli že večletno prakso. V zadnjih letih ga vedno bolj razvijamo ob podpori informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT). V 8. razredu se tako povezujejo vsebine knjižničnega informacijskega znanja (KIZ), to je uporabevzajemnega kataloga oz. COBISS/OPAC-a z vsebinami predmeta zgodovine, npr. reformacija na Slovenskem. Lekcija, izdelana v Moodle spletni učilnici, poleg vzajemnega kataloga učence seznani tudi s Digitalno knjižnico Slovenije in Europeano. Cilji KIZ-a v tretjem triletju so namreč spoznavanje lokalnih podatkovnih zbirk in uporaba globalnega informacijskega omrežja kot orodja za iskanje informacij ter kritično vrednotenje vsebin na svetovnem spletu. // The paper presents crosscuricular connections in eighth grade primary school of use of union catalogue, as content of course Library and information knowledge, and Reformation in Slovenia, as part of course History. The authors present a lesson in Moodle e-classroom through which pupils are introduced to union catalogue together with Digital Library of Slovenia and Europeeana. Learning goals of Library and information knowledge in third trimester of primary school are becoming acquainted with local databases, use of global information network as information tools, and critical evaluation of web content.
OPOMBEBesedilo v slov. // Bibliografija: str. 144 //Izvleček ; Abstract
PREDMETNE OZNAKE// knjižnično informacijsko znanje // medpredmetno povezovanje // šolske knjižnice // zgodovina // informacijsko-komunikacijska tehnologija // IKT // osnovne šole
UDK37.091.2/.3:93/94, 027.8:004:93/94

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010