Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.04 - strokovni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2011
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
DELO IMAilustracije
AVTORFridl, Simona - avtor
NASLOVUporaba i-table v šolski knjižnici = ǂThe ǂuseof i-board in the school library
V PUBLIKACIJIŠolska knjižnica. - ISSN 0353-8958. - ǂLetn.ǂ21, ǂšt. ǂ2/3 (2011), str. 118-122.
KRATKA VSEBINAV prispevku je predstavljen primer uporabe i-table. Izpostavljeni so tehnični pogoji, prilagojenost prostora pri njeniuporabi. Na nekaj primerih je prikazano, kako se uporaba i-table razlikuje pri različni starosti učencev. Prispevek prikazuje praktične izvedbe KIZ nai-tabli, ki smo ga izvajali po triletjih. Prav tako je nakazana možnost medpredmetnih povezovanj in interaktivnosti. Ob koncu prispevka je izpostavljenih še nekaj pomanjkljivosti, ki so se pokazale po določenem času uporabe, in možnosti, kako se jim izogniti. // This article presents the use of i-board. Technical conditions, adaptation to space by its use are exposed. In some cases, you can see how different is the use of i-boardat different ages of students. The article presents the practical implementation of the KIZ (Library Information Skills) on the i-board, which was implemented following the three-year periods. It also indicates apossibility of cross-curricular integrations and interactivities. At the end of the article a few weaknesses shown by the time of use are exposed, and ways how to avoid them.
OPOMBEBesedilo v slov. // Bibliografija: str. 122 //Izvleček ; Abstract
PREDMETNE OZNAKE// informacijsko-komunikacijska tehnologija // IKT // i-table // šolske knjižnice
UDK37.091.64:004:027.7/.8, 027.7/.8:004

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010