Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.04 - strokovni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2011
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
DELO IMAilustracije
AVTORGržina Cergolj, Maja - avtor
NASLOVE-pismenost v šolski knjižnici = E-literacy inschool library
V PUBLIKACIJIŠolska knjižnica. - ISSN 0353-8958. - ǂLetn.ǂ21, ǂšt. ǂ2/3 (2011), str. 111-117.
KRATKA VSEBINAElektronska pismenost (e-pismenost) postaja del vsakdanjika. Z njo se soočamo tako rekoč povsod, tudi v šolski knjižnici. Uporaba e-pismenosti v izobraževanju je smiselna, saj se z uporabo novih tehnologij bolj približamo učencem. Razvoj informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) je tesno povezan z razvojem e-pismenosti, kajti z uporabo le-te dosežemo racionalizacijo časa: hitro, učinkovito, prilagodljivo, medkulturno in prijazno e-šolo. Na razpolago imamo različne načine poučevanja, ki povečajo količino sprejetih/oddanih informacij. Ti načini zahtevajo ustvarjalnost in fleksibilnost učitelja, poznavanje IKT in prilagodljivost sodobni komunikaciji: kratka in jasna navodila, kode, slikovno gradivo, zvok, video, tehnični pripomočki (slušalke, usb, cd, webcam), videokonference in spletni dnevniki. V trenutnih razmerah, ki so prehodne, se šele ustvarjajo pogoji za nemoteno in učinkovito uporabo IKT. Izvajalci izobraževanja se izobražujemo in skupaj iščemo poti do nove šole, ki bo odskočna deska za nove generacije. // Electronic literacy (futher on referred to as e-literacy) is becoming part of everyday life. We are facing it practically everywhere, including school library. Using e-literacy in education and training makes a lot of sense, since using new technologies helps get closer to pupils. The development of information-communication technology (ICT) is closely linkedto the development of e-literacy, enabling rationalization of time: fast, efficient, adaptable, intracultural, and friendly e-school. We can use various forms of education which increase the quantity of received/sent information. These forms call for creativity and flexibility of the teacher, knowledge of ICT and adaptability to modern commiunication: clear and short instructions, codes, pictorial material, sound, video, technical equipment (headphones, usb, cd, webcam), videoconferences and weblogs. Cureent situation, which is of transitional nature, is only just creating conditions for uninterrupted and efficient use of ICT. Educators ourselves are learning and jointly looking for way to new school which would be a starting point for new generations.
OPOMBEBesedilo v slov. // Bibliografija: str. 117 //Izvleček ; Abstract
PREDMETNE OZNAKE// informacijsko-komunikacijska tehnologija // IKT // šolske knjižnice // e-pismenost
UDK37.091.64:004:027.7/.8, 027.7/.8:004

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010