VRSTA GRADIVA | analitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.01 - izvirni znanstveni članek |
DRŽAVA IZIDA | Slovenija |
LETO IZIDA | 2012 |
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKA | angleški |
PISAVA | latinica |
AVTOR | Michalski, Grzegorz - avtor |
NASLOV | Methodological problems of historical and educational research on associations |
V PUBLIKACIJI | Šolsko polje. - ISSN 1581-6036.. - ǂLetn. ǂ23, ǂšt. ǂ1/2 (2012), str. 97-107, 269. |
KRATKA VSEBINA | The concept of association has been present inthe writings of social pedagogues since the time of Helen Radlinski. It wasonly Aleksander Kamiñski who gave theoretical meaning to this category. He believes that the association is an organized group striving to achieve common goals, which has its own organizational structure and members complying with fixed and internally sanctioned rules of conduct. In the search for historical and educational data of the association, the ideological and political character of the problems cannot be ignored. Discussing the question of the evaluation of source quest in the historicaland educational research on associations, the necessity to make criticism of the collected data cannot be ignores. Without developing this issue further, however, the diffi culties that a researcher may face while classifying the collected material as valuable for further use have to be mentioned. // Koncept združevanja je bil prisoten v spisih socialnih pedagogov vse od časov Helene Radlinske. Šele Aleksander Kamiñski pa je tejkategoriji pridal teoretski pomen. Meni namreč, da je združenje organizirana skupina, ki si prizadeva za doseganje skupnih ciljev, ki ima svojo organizacijsko strukturo in člane, ki se držijo trdnih in mednarodno sankcioniranih pravil obnašanja in ravnanja. Pri iskanju zgodovinskih in izobraževalnih podatkov o združenjih ne moremo prezreti ideološkega in političnega značaja problemov. Pri razpravljanju o vprašanju evalvacije priiskanju virov v zgodovinskih in vzgojnoizobraževalnih raziskovanjih združenj ne moremo opustiti potrebne kritičnosti do zbranih podatkov. Ne dabi ta vprašanja še naprej razvijali, pa moramo omeniti težave, ki jim je raziskovalec lahko izpostavljen, ko razvršča zbrano gradivo kot dragoceno za nadaljnjo uporabo. |
OPOMBE | Bibliografija: str. 107 // Abstract ; Povzetek |
ELEKTRONLOKACIJA/DOSTOP | Dostopno tudi na: http://www.pei.si/Sifranti/StaticPage.aspx?id=119 |
PREDMETNE OZNAKE | // methodology // association // research // criticism // data // vzgoja in izobraževanje // metodologija // združenja // društva // pedagoško raziskovanje // kritičnost // podatki |
UDK | 37.01:061.2:001.8, 001.8:37.01:061.2 |