VRSTA GRADIVA | analitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.04 - strokovni članek |
DRŽAVA IZIDA | Slovenija |
LETO IZIDA | 2005 |
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKA | slovenski |
PISAVA | latinica |
AVTOR | Oven, Marjeta - avtor |
ODGOVORNOST | Zabukovec, Vlasta - avtor |
NASLOV | Vseživljenjsko izobraževanje in specialne knjižnice |
V PUBLIKACIJI | Knjižnica. - ISSN 0023-2424. - ǂLetn. ǂ49, ǂšt. ǂ1/2 (jun. 2005), str. 217-230. |
KRATKA VSEBINA | Današnja družba vse bolj poudarja vseživljenjsko izobraževanje in učenje kot pomemben dejavnik pri razvoju družbe kot celote. Vse bolj se uveljavlja tudi pojem učeča se družba, v kateri ima bistven pomen nenehno izobraževanje vseh njenih posameznikov, neglede na socialno-ekonomski položaj. Vseživljenjsko izobraževanje moramo zato razumeti kot proces, ki traja vse življenje in je eden od pomembnejšihvidikov socializacije. Poteka v interakciji s kulturnim, delovnim in socialnim okoljem. V zvezi s tem moramo poudariti vlogo motivacije, ki pojasni vzroke človekovega vedenja. // Lifelong learning is becoming an important part in the development of modern society. In the lifelong learning society endeavours are being made for the education of all individuals regardless of their social and/or economic background. Lifelonglearning should, therefore, be regarded as a permanent activity and as such, a significant element of socialization, inspired by common values. Itrepresents a dynamic interaction with cultural, working and social environment. In this respect, the role of motivation should be specificallyemphasized, as it can explain the causes for human behaviour. |
OPOMBE | Bibliografija: str. 229-230 // Opombe z bibliografijo |
PREDMETNE OZNAKE | // specialne knjižnice // vseživljenjsko izobraževanje // izobraževanje odraslih // socialna psihologija // motivacija |
UDK | 026:374.7 |