Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.01 - izvirni znanstveni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2013
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
DELO IMAilustracije
AVTORTerglav, Katja - avtor
ODGOVORNOSTKaše, Robert - avtor // Konečnik Ruzzier, Maja- avtor
NASLOVKonceptualni model vpliva notranjega brandingana ustvarjalne presežne vrednosti za porabnike
V PUBLIKACIJIEconomic and business review. - ISSN 1580-0466. - ǂLetn. ǂ15, posebna št. (2013), str. 97-118.
OPOMBEBibliografija: str. 115-118 // Povzetek
PREDMETNE OZNAKEpodjetja // zaposleni // blagovne znamke // identifikacija // marketing // potrošniki // poslovna uspešnost
UDK005.336:658.626

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010