Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), elektronski viri, online, 1.04 - strokovni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2012
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
DELO IMAilustracije
AVTORLenarčič, Božidar - avtor
ODGOVORNOSTBrcar, Franc - avtor
NASLOVVpliv inovativnosti v odnosu kupec - dobavitelj na konkurenčno prednost [Elektronski vir]
V PUBLIKACIJIRevija za univerzalno odličnost [Elektronski vir]. - ISSN 2232-5204.. - ǂLetn. ǂ1, ǂšt. ǂ3 (okt. 2012), str. 95-105.
KRATKA VSEBINARV: Odličnost podjetja je tudi rezultat odnosado dobavitelja. Dober odnos se pokaže na rezultatih pri snovanju inovativnih idej. V raziskavi nas zanima kakšni so odnosi med kupcem in dobaviteljem in kako vplivajo na njun inovacijski razvoj, ki se kasneje izraža kot konkurenčna prednost in ali odnosi vplivajo na ustvarjanje inovacijskih idej. Namen: Namen je raziskati odnos med dobaviteljem in kupcem, njuno skupno inovativno dejavnost ter vpliv skupnih inovacijskih idej na konkurenčno prednost. Metoda: Uporabljen je pristop študija literature in kvantitativna analiza z anketnim vprašalnikom. Analiza podatkov je bila izvedena s frekvenčno statistiko in 2-testom. Rezultati: Rezultat kaže, da odnos med kupcem in dobaviteljem bolje vpliva na konkurenčno prednost, kot število inovacij. Organizacija: Raziskava vpliva na odnos kupec-dobavitelj, medsebojna pričakovanja in skupno ustvarjanje inovacijskih idej k večanju konkurenčne prednosti. Pridobljeni rezultati, bodo podatek k sprejemanju odločitve in ukrepov pri krepitvi odnosa za ustvarjanje inovacijskega okolja v medsebojnem razmerju. Družba: Družba se zaveda pomena sodelovanja kupec-dobavitelj. Družba bo pridobila podatke o stopnji medsebojnega odnosa kupec - dobavitelj pri sodelovanju in razvijanju inovacijskih idej, stopnjo zavedanja pomembnosti inovativnosti vmedsebojnem razmerju pri ustvarjanju konkurenčne prednosti. Originalnost: Originalnost raziskave je v spoznavanju vpliva odnosov kupec-dobavitelj in inovativnosti kot eno od konkurenčnih prednosti organizacije. Omejitve: Raziskava je omejena na eno podjetje in manjši vzorec dobaviteljev v organizaciji.
OPOMBENasl. z nasl. zaslona // Opis z dne 9. 11. 2012 // Bibliografija: str. 104-105 // Povzetek ; Abstract
ELEKTRONLOKACIJA/DOSTOPNačin dostopa (URL): http://www.fos.unm.si/media/pdf/RUO_2012_14_Lenarcic__Bozidar.pdf
PREDMETNE OZNAKE// podjetja // poslovna psihologija // nakup // nabava // kupci // dobavitelji // inovativnost // konkurenčnost // poslovna uspešnost
UDK005.32:658.7, 658.7:001.895

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010