Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), elektronski viri, online, 1.04 - strokovni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2012
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
DELO IMAilustracije
AVTORGruden, Damjana - avtor
NASLOVStrateško načrtovanje in vrednote v srednji šoli [Elektronski vir]
V PUBLIKACIJIRevija za univerzalno odličnost [Elektronski vir]. - ISSN 2232-5204.. - ǂLetn. ǂ1, ǂšt. ǂ2 (jun. 2012), str. 42-49.
KRATKA VSEBINARV: Kateri dejavniki odločilno vplivajo na strategijo razvoja šole? Namen: Namen raziskave je izboljšanje delovanja šole, cilj pa priprava osnutka razvojnega načrta šole. Metoda: V prvi fazi raziskave je uporabljena kvalitativna metoda, in sicer letni razgovor v obliki poglobljenega intervjuja s celotnim kolektivom srednje strokovne in poklicne šole. V drugi fazi je bilo celotnemu kolektivu postavljeno eno vprašanje v obliki ankete. Vprašanje se je nanašalo na vrednote, ki so jih učitelji izpostavili v intervjuju. Usmeritveno vprašanje je bilo, katerim vrednotam bi na šoli morali dati poudarek, da bomo lahko pripravili skupno strategijo razvoja šole. Rezultati: Rezultati raziskave kažejo, da naj strategija razvoja šole temelji na tistih vrednotah in aktivnostih, ki bodozagotavljale kakovostno izvedbo pouka, strokovno in uporabno znanje, krepile in razvijale medsebojne odnose ter skrbele za povezavo šole z obrtniki in gospodarstvom. Organizacija: Z opredelitvijo prioritetnih nalogšole bo kolektiv lažje pripravil strategijo razvoja šole in pripravil akcijske načrte za posamezne naloge. Na ta način se lahko izboljša delovanje šole in kakovost dela. Družba: Z osveščanjem in razvijanjem vrednot skozi posamezne dejavnosti na šoli mladim nudimo oporo pri oblikovanju življenjskega sloga, saj vrednote usmerjajo ravnanja posameznikov, zato so izjemno pomembne za družbo. Originalnost: Z raziskavošola pridobi temeljne vrednote, ki jih bo vključila v izdelavo osnutka razvojnega načrta. Priprava osnutka razvojnega načrta je prvi tak dokument,ki ga bo šola pridobila, saj je bilo do sedaj načrtovanje izvedeno samo v okviru kratkoročnega planiranja, in sicer v obliki letnega delovnega načrta. Omejitve: Raziskava je bila opravljena v kolektivu ene srednje poklicne in strokovne šole. V nadaljevanju raziskovanja bi bilo potrebno vključiti tudi starše in dijake ter na ta način pridobiti presek vrednot vseh udeležencev izobraževanja.
OPOMBENasl. z nasl. zaslona // Opis z dne 14. 9. 2012 // Bibliografija: str. 48-49 // Povzetek ; Abstract
ELEKTRONLOKACIJA/DOSTOPNačin dostopa (URL): http://www.fos.unm.si/media/pdf/RUO_2012_02_Gruden_Damjana.pdf
PREDMETNE OZNAKE// izobraževanje // šolstvo // vodenje // planiranje // strateško planiranje // razvojna strategija // vrednote // vizije
UDK373

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010