Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.04 - strokovni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA1994
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAangleški
PISAVAlatinica
AVTORFoster, Leigh - avtor
NASLOVChanging ethics in American media
V PUBLIKACIJITeorija in praksa. - ISSN 0040-3598. - 31, ǂšt. ǂ1/2 (januar-februar 1994), str. 122-126.
KRATKA VSEBINADanes se ameriški novinarji soočajo z etično dilemo. Z zmanjševanjem denarja in razpoložljivostjo novih agresivnih tehnologij so odločitve glede medijskih novic bolj in bolj pod vplivom imperativa časopisov, da si povečujejo naklado in televizijskih družb, da si izboljšujejo kompetitivno pozicijo. Zato se pritiska na novinarje, da seposlužujejo etično vprašljivih prijemov kot npr. sprejemanje raznih sumljivih finančnih in drugih pomoči, poročanje o zadevah, kjer novinarji niso nepristranski, zloraba privatnosti, prikrojevanje nove ali celo delno izmišljene itd. Ali lahko novinar z lažjo pridobi zaupanje posameznikov aliinstitucij, potem pa javno razkrije zlorabe in korupcijo vezane nanje? Ali je to legalno, etično?
PREDMETNE OZNAKE// ZDA // novinarska etika // poklicna etika // množični mediji // novinarji
UDK070.1:174(73), 659.3/.4(73)

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010