VRSTA GRADIVA | analitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.01 - izvirni znanstveni članek |
DRŽAVA IZIDA | Slovenija |
LETO IZIDA | 2006 |
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKA | slovenski |
PISAVA | latinica |
AVTOR | Penger, Sandra - avtor |
ODGOVORNOST | Dimovski, Vlado - avtor |
NASLOV | Trendi učeče se organizacije : razvoj avtentičnega vodenja in oblikovanje pozitivne organizacijske identitete |
V PUBLIKACIJI | Teorija in praksa. - ISSN 0040-3598. - ǂLetn. ǂ43, ǂšt. ǂ3/4 (maj-avg. 2006), str. 427-445. |
KRATKA VSEBINA | V sodobni, na znanju temelječi ekonomiji, ki zahteva prilagodljivost, delitev znanja, popolno vključenost in opolnomočenje zaposlenih in pozitivno vedenje, morajo učeče se organizacijepreiti naprej prek obstoječe teoretične in praktične konceptualizacije. Sodobne učeče se organizacije morajo oblikovati pozitivno organizacijsko identiteto prek vseh razpoložljivih oblik avtentičnega vodenja kot najsodobnejše perspektive razvoja sodobne teorije menedžmenta in organizacije, izhajajoče iz šole pozitivnega organizacijskega vedenja. Teorija pozitivnega organizacijskega vedenja zahteva celovito transformacijo ideologije klasične učeče se organizacije, ki s spoznanjem novih trendov in oblik od človeškega, socialnega in psihološkega kapitala, do pozitivnega organizacijskega vedenja in avtentičnega vodenja, vodi k implementaciji pozitivne organizacijske identitete. Pozitivna organizacijska identiteta predstavlja danes osrednjo strateško premiso in najvišje razvito obliko sodobne učeče se organizacije. // In today's knowledge based economy, which requires flexibility, knowledge sharing, full engagement and empowerment of employees, and positive behaviour,learning organizations have to move beyond their classical theoretical and practical conceptualization. Modern learning organizations have to implement positive organizational identity through all positive forms of authentic leadership stile due to the latest movement in management and organizational theory called positive organizational behaviour. Moreover, positive organizational behaviour theory requires a transformed classical learning organizational ideology that with recognition of this new trends and forms of human, social and psychologicalcapital, positive behaviour and authentic leadership stiles leads to the implementation of positive organizational identity. Positive organizationalidentity represents today the central strategic premises and the highest development of modern learning organization context. |
OPOMBE | Bibliografija: str. 443-445 // Povzetek ; Summary |
OSTALI NASLOVI | Trends in learning organisation // Trends in learning organisation |
PREDMETNE OZNAKE | // podjetje // organizacija // učeča se organizacija // management // vodenje // kultura podjetja // identiteta podjetja // uporaba človeških zmogljivosti // človeški kapital // socialni kapital |
UDK | 005.7, 005.412 |