Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.01 - izvirni znanstveni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2005
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
AVTORAntončič, Boštjan - avtor
ODGOVORNOSTZorn, Otmar - avtor
NASLOVKvalitativna analiza nasprotij med prodajalci in inženirji v poslovni enoti z vidika Foucaultove moči in znanja
V PUBLIKACIJITeorija in praksa. - ISSN 0040-3598. - ǂLetn. ǂ42, ǂšt. ǂ1 (jan.-mar. 2005), str. 5-28.
KRATKA VSEBINAPovzetek: Članek predstavlja kvalitativno, interpretativno raziskavo majhne rastoče enote. V takem življenjskem okoljupomen preučujemo z uporabo Foucaultovega okvira moči/znanja, v katerem sta moč in znanje nerazdružljiva in sta prisotna v razpravah, dejavnostih, taktikah in mehanizmih, ki jih uporabljajo posamezniki. Ključne sestavine vcelotnem korporacijskem življenju posameznikov, predvsem inženirjev in prodajalcev, so: usmeritev h kupcem, usklajevanje in specializacija, razpršenost znanja, nesoglasja/trenje,določanje prednostnih nalog, stres/frustracija, poklicni odnosi, identiteta/osebnost, hierarhija in posredno poslovodenje. Usmerjenost h kupcem je osnovna razprava o moči/znanju v enoti; v njej so ključni spori povezani z znanjem; in dejanska, neformalna hierarhija temelji na razdelitvi znanja med posamezniki. // This paper presents a qualitative, interpretive study of a growing small corporate venture group. Meanings in such lives were examinedby using Foucault's power/knowledge framework where power and knowledge areinseparable, and exist in individuals' discourses, actions, tactics and mechanisms. Key elements in complex corporate lives of individuals, mostly engineers and salesmen, in the venture group are: customer orientation, coordination and specialization, dispersion of knowledge, conflicts/tensions, prioritisation, stress/frustration, professional relationships, identity/personality, hierarchy and hands-off management. Inthe venture groupthe customer orientation is a framing power/knowledge discourse; there are key conflicts for knowledge; and the actual, informal hierarchy is based on the distribution of knowledge among individuals.
OPOMBEBibliografija: str. 23-24 // Summary
OSTALI NASLOVIQualitative analysis of conflicts between salesmen and engineers in a business unit through the Foucault's power/knowledge perspective
PREDMETNE OZNAKE// podjetje // poslovne enote // zaposleni //kupci // usmeritev h kupcem // znanje // moč // nesoglasja // poklicni odnosi // hierarhija // raziskave
UDK65.012:316.4

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010