VRSTA GRADIVA | analitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano |
DRŽAVA IZIDA | Slovenija |
LETO IZIDA | 2000 |
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKA | slovenski |
PISAVA | latinica |
AVTOR | Rostaher, Matevž - avtor |
ODGOVORNOST | Slamek, Ivan - avtor // Kline, Andrej - avtor |
NASLOV | Oblikovanje okolja za ekstremno programiranje |
V PUBLIKACIJI | Uporabna informatika. - ISSN 1318-1882. - ǂLetn. ǂ8, ǂšt. ǂ4 (okt/nov/dec 2000), str. 217-223. |
KRATKA VSEBINA | Ekstremno programiranje je zamišljeno kot lahka metodologija razvoja programske opreme, namenjena manjšim projektnim skupinam, ki programsko podpiranjo poslovne procese v okolju, kjer potrebe niso vnaprej natančno določene in se nenehno spreminjajo. lahko rečemo, da je tovrstnih razvojnih okolij v našem prostoru kar nekaj, zato je disciplina, ki bo predstavljena v pričujočem prispevku, namenjena prav ljudem, soudeležencem razvoja v teh okoljih. Avtorji nimamo namena vsiliti lastnih pogledov in načina dela nikomurod vas. Predstavili vam bomo ključneelemente ekstremnega programiranjain vas seznanili z načinom, kako smo ga mi sprejeli v naše razvojno okolje, kako nas je njegovo spoznavanje spremenilo v obdobju enega leta od vpeljave in kakšne so naše izkušnje ob uporabi novega načina razvoja. // Extreme programming (XP) is a lightweightmethodology for developing software with main target in smaller project groups that are obliged to develop in an environment wherw requirement are not fully specified in advance and/or are changing constantly. Nowadays, most software projects have to deal with changing requirements, therefore the following paper is meant for everybody involved in such a developing process. |
OPOMBE | Bibliografija: str. 223 |
PREDMETNE OZNAKE | // programska oprema // razvoj // ekstremno programiranje // discipliniranost // razvojno okolje |
UDK | 004.4 |