Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.04 - strokovni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2000
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
AVTORBon, Milena - avtor
NASLOVDijaki Gimnazije Poljane - uporabniki šolske knjižnice
V PUBLIKACIJIKnjižnica. - ISSN 0023-2424. - ǂLeto ǂ44, ǂšt. ǂ3 (2000), str. 149-167.
KRATKA VSEBINARevolucija informacijske tehnologije ima velikvpliv na izobraževanje. Vsi udeleženci vzgojno izobraževalnega procesa se morajo seznaniti s sodobno učno in informacijsko tehnologijo ter pripravljati mlado generacijo na uporabo le-te. Veliko vlogo pri informacijskem opismenjevanju učencev odigrajo knjižnice in knjižničarji pri Knjižničnih informacijskih znanjih (KIZ). V nadaljevanju članka je predstavljena raziskava. Izvedena je bila z anketo med dijaki na Gimnaziji Poljane. Med drugim je bil namen raziskave ugotoviti, kako so dijaki usposobljeni za uporabo informacijske tehnologije ter katere vrste gradiva (tradicionalno oz. sodobno elektronsko) več uporabljajo in kako do informacij o gradivu dostopajo. Rezultati so pokazali, da fantje bolje kot dekleta obvladajo informacijsko tehnologijo, več uporabljajo elektronske vire informacij, pogosteje obiskujejo šolsko knjižnico in iščejo informacije, ki niso vezane na pouk. Dekleta uporabljajo tradicionalno gradivo in iščejo informacije, ki so v povezavi s poukom. Večina išče knjižnično gradivo samostojno na policah ali s pomočjo knjižničarke, ne pa s pomočjo informacijske tehnologije.
OPOMBELiteratura: str. 160 // Izvleček ; Abstract
PREDMETNE OZNAKE// šolske knjižnice // uporabniki // dijaki // informacijska pismenost // iskanje informacij
UDK027.7:373.5:025.4.03

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010