Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.04 - strokovni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA1999
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
AVTORFras, Sabina - avtor
NASLOVOdnosi z javnostmi : organiziran pristop k oblikovanju identitete splošne knjižnice
V PUBLIKACIJIKnjižnica. - ISSN 0023-2424. - ǂLeto ǂ43, ǂšt. ǂ4 (1999), str. 41-58.
KRATKA VSEBINAOdnosi z javnostmi so v neprofitnih organizacijah način komuniciranja, ki ga največkrat uporabljamo spontano inv obliki javnoinformacijskega modela. Pri zavestni, organizirani in načrtniuporabi določenih elementov odnosov z javnostmi ustvarjamo identiteto organizacije. Odnosi z javnostmi delujejo v knjižnicah največkrat v sklopu marketinga, njihova glavna naloga je komuniciranje s trgom ter pospeševanjedoločenega vedenja. Za izgradnjo pozitivne identitete knjižnice in s tem posredno njenega ugleda moramo uporabljati dvosmerne odnose z javnostmi. V tem sklopu je njihova glavna naloga vplivanje na vedenje ključne javnosti oknjižnici, njeni ponudbi, vlogiv okolju itd. Posebno vlogo pri oblikovanju identitete ima celostna podoba knjižnice.
OPOMBEBibliografija: str. 57-58 // Abstrakt ; Abstract
PREDMETNE OZNAKE// splošne knjižnice // marketing // odnosi zjavnostjo // celostna podoba
UDK027:659.4, 659.4:027

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010