Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.02 - pregledni znanstveni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2010
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAangleški
PISAVAlatinica
AVTORMarković, Suzana - avtor
ODGOVORNOSTRaspor, Sanja - avtor
NASLOVContent analysis of hotel guest comment cards : ǂa ǂcase study of Croatian hotel industry = Analiza vsebine hotelskih vprašalnikov : primer hrvaških hotelov
V PUBLIKACIJINaše gospodarstvo. - ISSN 0547-3101. - ǂLetn. ǂ56, ǂšt. ǂ1/2 (2010), str. 65-74.
KRATKA VSEBINAIf properly designed, administered, and analysed, the process of monitoring customer satisfaction and service quality can be beneficial to any hotel firm and make all the difference between offering a mediocre service and one of exceptionally high quality. The purpose of this study is to examine hotel guest comment cards (GCCs) and customer satisfaction management schemes in Opatija's hotels. This study adopts the applied content analysis approach (Gilbert and Horsnell 1998), comparing and recording findings based on a set of best practice criteria. // Primerno definiran in izpeljan proces spremljanja zadovoljstvagostov in kakovosti storitev lahko pozitivno vpliva na poslovanje hotela, saj omogoča ugotavljanje razlike med povprečno in zelo kakovostno storitvijo. Namen raziskave je analizirati hotelske vprašalnike in postopkemerjenja zadovoljstva gostov v opatijskih hotelih. Analiza vsebine temelji na kriterijih, ki sta jih v svoji raziskavi uporabila Gilbert in Horsnell (1998).
OPOMBEBesedilo v angl. // Bibliografija: str. 71-74
PREDMETNE OZNAKE// Hrvaška // hoteli // hotelirstvo // storitve // kvaliteta // zadovoljstvo // merjenje
UDK338.488.2:640.4(497.5), 640.4(497.5):005.336.3

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010