VRSTA GRADIVA | analitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.04 - strokovni članek |
DRŽAVA IZIDA | Slovenija |
LETO IZIDA | 2014 |
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKA | slovenski |
PISAVA | latinica |
DELO IMA | ilustracije |
AVTOR | Markič, Nataša - avtor |
NASLOV | Abecedna razvrstitev knjižničnega gradiva v oddelku programa z nižjim izobrazbenim standardom = ABC-arrangement of library materials in the class of lower-level educational standard |
V PUBLIKACIJI | Šolska knjižnica. - ISSN 0353-8958. - ǂLetn.ǂ24, ǂšt. ǂ2 (2014), str. 103-111. |
KRATKA VSEBINA | Članek predstavlja primerjavo ure knjižničnegainformacijskega znanja (KIZ) v rednem oddelku osnovne šole ter v oddelku z nižjim izobrazbenim standardom. Prikazane so razlike v poteku dela (številoučencev v razredu, različna starost učencev in njihove specifične učne težave). Ure KIZ-a v oddelku z nižjim izobrazbenim standardom so prilagojene učni skupini in specifičnim težavam učencev s posebnimi potrebami, potrebnega je veliko več časa in veliko več vaje. Pri teh učencih je še toliko bolj pomembno, da ohranijo veselje do knjig in knjižničnega prostora. // The paper presents a comparison of one lesson of Library and information knowledge (KIZ) in a regular primary school class with a lesson in a class with lower-level educational standard. It demonstrates the differences in the class work (number of students, their age and specific learning difficulties).KIZ lessons in the class with lower-level educational standard are adapted to the group and to the specific difficulties of the special needs students. Much more time and practice is needed. It is especially important that these students maintaintheir love of books and library space. |
OPOMBE | Besedilo v slov. // Bibliografija: str. 109 //Izvleček ; Abstract |
PREDMETNE OZNAKE | // šolske knjižnice // knjižnično informacijsko znanje // opismenjevanje // učenci s posebnimi potrebami // osnovne šole |
UDK | 376:027.8, 027.8: |